Gå til innhold

Beholde detaljer ved vektorisering

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vil vektorisere et bilde men få med meg alle detaljer. Det er snakk om dette bildet:

logo.gif

Som dere ser så er bildet i svart hvitt. Men når jeg prøver å vektorisere bildet i Inkscape forsvinner alle detaljene. Jeg vil at bildet skal se helt likt ut som det gjør før jeg vektoriserer. Men det skal være i svart-hvitt. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan gjøre dette?

Jeg vet at dette er mulig da denne logoen har blitt trykket på T-skjorter før og da har alle detaljene blitt med.

Takker for all hjelp

Mvh

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg vil vektorisere et bilde men få med meg alle detaljer. Det er snakk om dette bildet:

logo.gif

Som dere ser så er bildet i svart hvitt. Men når jeg prøver å vektorisere bildet i Inkscape forsvinner alle detaljene. Jeg vil at bildet skal se helt likt ut som det gjør før jeg vektoriserer. Men det skal være i svart-hvitt. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan gjøre dette?

Jeg vet at dette er mulig da denne logoen har blitt trykket på T-skjorter før og da har alle detaljene blitt med.

Takker for all hjelp

Mvh

Christian

8892776[/snapback]

det beste er vel å bruke adobe illustrator (eller et annet vector program) og trace bildet/tegne over med pen tool. da kan du forstørre bildet så mye du vil uten at det blir dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...