Zeph Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Trådstarter spør ikkje etter råd om kosthald, derfor er ein del innlegg fjerna. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eneste jeg lurte på var om jeg kunne ta litt vanlig sjokopulver oppi blandingen, fordi jeg syntes det ikke smakte. Men jeg rista den litt ekstra, satt den i kjøleskapet, og tok det når jeg kom hjem fra trening. Funka fett. Kjente ikke den vonde smaken i det hele tatt. Btw, takk for alle svar. Er spent på den mailen du sendte 8898640[/snapback] Det går forøvrig fint å blande sjokopulver oppi også, hvis du måtte ønske det. Ser blant annet at Ronnie Coleman gjør det i en del av treningsvideone sine. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Eneste jeg lurte på var om jeg kunne ta litt vanlig sjokopulver oppi blandingen, fordi jeg syntes det ikke smakte. Men jeg rista den litt ekstra, satt den i kjøleskapet, og tok det når jeg kom hjem fra trening. Funka fett. Kjente ikke den vonde smaken i det hele tatt. Btw, takk for alle svar. Er spent på den mailen du sendte 8898640[/snapback] Det går forøvrig fint å blande sjokopulver oppi også, hvis du måtte ønske det. Ser blant annet at Ronnie Coleman gjør det i en del av treningsvideone sine. 8912757[/snapback] Var det svaret jeg håpet på Tusen takk Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Problemet er uansett hvordan en vrir og vender på det kommer proteinpulver til å smake grusomt etterhvert (En blir lei av alt etterhvert). Merker ofte folk kjøper proteinpulver og klager over det smaker vondt, men etterhvert som du blir rutinert på proteinshakedrikkinga, er ikke proteinshake noe (jeg ihvertfall) smaker på når jeg drikker det. 20-30g protein i shakeren og en 2,5-3dl vann (Jupp, det er lite, og blir en sterk blanding, men når jeg drikker så mye vann ellers om dagen er det lettere å kaste i seg så lite vann uten å puste). Trekk pusten, hell det ned og grøss i det lille sekundet når du er ferdig. Overlevbart etter min mening. (Blir jo mer ettersmak hvis du har en 3ss olje i shaken, men om du skal det er litt mot hvilke mål du satser på) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Trekk pusten, hell det ned og grøss i det lille sekundet når du er ferdig. Overlevbart etter min mening. 8953784[/snapback] Samme teknikken jeg bruker. Det er lite vits å klage over noe som smaker en smule ubehagelig, når det bare er snakk om sekunder for å drikke det. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Trekk pusten, hell det ned og grøss i det lille sekundet når du er ferdig. Overlevbart etter min mening. 8953784[/snapback] Samme teknikken jeg bruker. Det er lite vits å klage over noe som smaker en smule ubehagelig, når det bare er snakk om sekunder for å drikke det. 8964889[/snapback] Bare tenk slik: At det er muskler på boks. Du drikker musklene dine. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå