Spragleknas Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Netshop har dyr frakt på LCD (men dette endrer seg kanskje snart). Dersom noe går galt med skjermen så har Tatung avtale med et firma (Anovo ?) som henter den - derfor betyr det lite hvor du handler den. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Det hørtes ut som en litt merkelig ordning... funker dette? Er Servicen bra osv.? Red.: Da var Tatungen bestilt fra Multicom. Den kom på 4911,-, inkludert frakt og postoppkrav-gebyr. Dette skal bli mektig spennende! Endret 20. juni 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er vanlig praksis hos LCD-produsenter. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 du for gi en tilbakemelding om bildekvalitet osv når du får den, vurderer å kjøpe den jeg å Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Det kan jeg godt, men jeg har nesten ingen andre HDTVer å sammenligne med, så jeg tror ikke min lille omtale vil gjøre noen nytte. Om du ikke alt har gjort det, så kan du jo ta en titt i denne tråden: Tatung 32" til 5000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå