Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kodenavn MENSEN - fjerner forvirring på 1-2-3

Anbefalte innlegg

Jada jada, jenter burde kunne si rett ut at de har mensen, men hva med de situasjonen hvor det er mest behagelig å ikke i m-ordet rett ut? :hrm:

Dette er en tråd for alle kodenavn som kan brukes for å forklare fenomenet, uten å måtte skrike det rett ut. Tråden kan også være en veiledning for dere gutter, så dere skal skjønner hva vi mener når vi prøver å forklare at det er den triste uka i måneden. :ermm:

Sleng også gjerne med morsomme historier fra hvor du har fått ordet fra :thumbup:

Her er et par jeg har fått høre opp gjennom åra;

*Besøk av tante rød

*er på uka (enkelt og greit)

*å være i raufoss ( :!: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal man fortelle alle at man har mensen i det heletatt? Det er ikke sikkert alle føler seg like komfortable når de plutselig får vite at jenta de står og snakker med blør ut av fitta si?

8892787[/snapback]

Ahahaha. Du får jaggu sagt det, Snorre. :!:

Jeg kan fint si jeg har mensen hadde jeg hatt den, men før syntes jeg det var litt ubehagelig å si at det var den tiden av måneden uten videre.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man fortelle alle at man har mensen i det heletatt? Det er ikke sikkert alle føler seg like komfortable når de plutselig får vite at jenta de står og snakker med blør ut av fitta si?

8892787[/snapback]

Dere ligger å kliner.. du begynner å ta litt her å der på henne..

Da er det fint med ett lite hint :)

Min er: har du mensen?

:)

Lenke til kommentar

8892787[/snapback]

Ahahaha. Du får jaggu sagt det, Snorre. :!:

Jeg kan fint si jeg har mensen hadde jeg hatt den, men før syntes jeg det var litt ubehagelig å si at det var den tiden av måneden uten videre.

8892834[/snapback]

Kanskje, men det er veldig fint å si det til eventuell kjæreste så en slipper overraskelser. Men så langt holder vel ikke jenta seg stum.

Personlig syns jeg rett og slett "uka" funker fjell. Er ikke snakk om misforståelse kjenner man hverandre litt.

Lenke til kommentar
Jeg synes heller ikke det er spesielt fristende med en blødende kvinne, men hvis man er gal nok er det bare å peise på med brannbil! :p

8896420[/snapback]

kjempe morro å våkne om morran, med rau tissemann, og størkna blod i senga :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker å si at det er min del av måneden. Tante rød brukes mye, eller at man har besøk. Det som jeg syntes er irriterende er de som bruker det som en unnskylding for å slippe diverse ting som basseng, gym o.l. Det husker jeg mange gjorde i 10. klasse, også da det ikke var tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...