Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Løsner strengen fra hode?

Gjest En som lurer

Anbefalte innlegg

Gjest En som lurer

Heisann! Har ganske grei lengde på penis 17cmL + og 13 cm B, men allikevell føler jeg meg ikke helt klar for samleie ennå. Grunnen er fordi jeg ikke får forrhuden så langt tilbake som jeg skulle ønske, og etter litt tøying får jeg den akkurat nedenfor hodet, men da stram mer det så j*vlig, at jeg må la den gå opp etter kort tid. Jeg er redd for å la jenta suge meg, og også ha vaginal sex.

Jeg tror det er en blanding av stram streng og stram forrhud, men jeg er ikke sikker ang forrhuden. Når den ikke er errigert klarer jeg å ta den ganske langt tilbake, men hele tassen bøyer seg, når strengen blir for kort.

Løsner den av seg selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest En som lurer

Spørsmålet var som så: Løsner strengen fra hodet når man blir eldre? Henger det på hele livet?

New one: noen som har erfaring med samliv med trang forrhud?

Lenke til kommentar
noen som har erfaring med samliv med trang forrhud?

8896777[/snapback]

sex med trang forhud mener du?

har gjort et par forsøk og det er ikke noe spesielt kult.

det beste er å oppsøke hjelp da legene vet godt hva de driver med.

behandling mot trang forhud utføres med som regel gode resultater, og det er enkle inngrep det er snakk om.

Det finnes en egen tråd om Trang Forhud i Helse-seksjonen.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Spørsmålet var som så: Løsner strengen fra hodet når man blir eldre? Henger det på hele livet?

New one: noen som har erfaring med samliv med trang forrhud?

8896777[/snapback]

Strengen henger på hele livet. Den kan også ryke (dette er ganske smertefullt, men gror etter noen uker)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde ca nøyaktig samme problem som deg, men det viste seg at den funka bra alikevell. Helt til en litt vill natt med litt for lite klar dame, så da fikset det seg selv. Jeg anbefaler deg å la legen fikse dette da det oppstår endel kaos når det spruter blod fra penis. Overraskende nok var det langt fra smertefullt, mulig det var pga sjokket, men det det gjorde ikke vondt etterpå heller, tok noen uker før det grodde skikkelig til. Nå etter den røyk og det er grodd til er det aldri noe problem lengre :D

Hvis du trenger en beskrivelse av følelsen så kjentes ut som tissen gikk i stykker, revnet, jeg kjente godt hva som skjedde, men som sagt så gjorde det av en eller annen grunn ikke vondt.

Lenke til kommentar
Strengen henger på hele livet. Den kan også ryke (dette er ganske smertefullt, men gror etter noen uker)

8897746[/snapback]

SÅÅÅ ille er det ikke.

For meg gikk det greit å fullføre i hvertfall. Men det er sikkert individuelt dette også som alt annet

Lenke til kommentar
Gjør det oftere.

8966039[/snapback]

Omskjære seg?

8968282[/snapback]

Ehm.

(..) og etter litt tøying får jeg den akkurat nedenfor hodet, men da stram mer det så j*vlig, at jeg må la den gå opp etter kort tid.

Som sagt, gjør det oftere. Det utvider seg jo...

Lenke til kommentar

Ryk jævelskapen, går helt fint.

Hadde samme problemet før, var bare ikke klar over at det var et problem (hadde hatt sex før uten noen problemer, var først uten kondom det røk)...så jeg hadde sex, strengen røk, det ble masse blod, jenten tok det jævlig greit og neste gang vi hadde sex (ventet noen uker) var alt perfekt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...