Uderzo Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 gjør som meg! bytt til NEXTGENTELL i protest Problemet er jo at alle har ikke mulighet til å bytte til NGT, fordi dem ikke leverer der dem bor. Lenke til kommentar
chma Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 gjør som meg! bytt til NEXTGENTELL i protest Problemet er jo at alle har ikke mulighet til å bytte til NGT, fordi dem ikke leverer der dem bor. men da hadde jeg nesten hatt lyst til å kjøpe isdn fra noen andre i protest...., men skal være litt enig i at telenor er bedre enn ingen ting, men bedre er det ikke....... takk og lov at vi har nextgentel, bedre, raskere og alt det der. Og ja, 1gb slukes med 4pcer i huset selv med kun surfing..... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 har planer om å ta litt ping mot folka med gigabit-grense, for å stjele av kvota dems Du må være helt idiot? Ikke sant? Du stjeler ikke kvota dems, du bruker den opp. Hva i all verden skulle være vitsen med det? Det er ikke det at jeg liker Telenor, men det er vel ingen vits i å ta kundene deres av den grunn? Nei sorry, men du må være helt dust. Håper du blir busta som ingen scriptkiddie har blitt busta før. Tosk. - Judaz - He he, trur vel ikke jeg er dum nok til å gjøre det??? Jeg leste det på itavisen tidligere i høst, at telenor ikke hadde planlagt noen sperre for det slik at ping faktisk kan bruke opp kvote til en fyr utrolig raskt. Telenor sa de skulle begynne å jobbe med det så fort som mulig. Er sannsynligvis fordi di ikke har fått opp noen beskyttelse mot dette at de har utsatt kvoten til slutten av januar! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 gjør som meg! bytt til NEXTGENTELL i protest skulle gjerne gjordt det, men i mitt tilfelle vil det koste meg over 2000kr..... noen som er med og sponser meg? Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 gjør som meg! bytt til NEXTGENTELL i protest skulle gjerne gjordt det, men i mitt tilfelle vil det koste meg over 2000kr..... noen som er med og sponser meg? hvorfor? har telenor oppsigelses avgift? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 gjør som meg! bytt til NEXTGENTELL i protest skulle gjerne gjordt det, men i mitt tilfelle vil det koste meg over 2000kr..... noen som er med og sponser meg? hvorfor? har telenor oppsigelses avgift? jada, 1000 kr skal de ha for at jeg avbryter kontrakten. Hadde det ikke vært noe sånt no så hadde jeg for lengst bestilt fra NGT ikke sant? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 gjør som meg! bytt til NEXTGENTELL i protest skulle gjerne gjordt det, men i mitt tilfelle vil det koste meg over 2000kr..... noen som er med og sponser meg? hvorfor? har telenor oppsigelses avgift? jada, 1000 kr skal de ha for at jeg avbryter kontrakten. Hadde det ikke vært noe sånt no så hadde jeg for lengst bestilt fra NGT ikke sant? her er oversikten over ha de skal ha ved div. situasjoner... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kan ikke se hva som er så fryktelig ille med nye online ADSL. For 95% av oss forumbrukere er nok tilbudet helt uaktuelt, men det er faktisk et bra tilbud for de som vil ha en fast linje, slippe tellerskritt, ikke blokkere telefonen, ikke er storforbrukere av internett og ønsker det billigst mulig. Hva får du? Jo du får en fast oppkobling til en veldig rimelig penge. Hastigheten er 704kb/s den første gigabyten. Om du laster ned over 1GB så faller hastigheten til 64kb/s. Dette koster bare 350kr måneden. Ingen andre ADSL ISPer kan tilby en fast oppkobling så billig. For alle som laster ned haugevis med ISOs og har en konstant load på linja er selvsagt nye online ADSL helt uaktuelt, men for de som skal bruke nettbanken, lese VG, sjekke rutetider på bussen og sende mail så er nye online ADSL veldig bra. 350kr mnd for en fastlinje er BILLIG! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Kan ikke se hva som er så fryktelig ille med nye online ADSL. For 95% av oss forumbrukere er nok tilbudet helt uaktuelt, men det er faktisk et bra tilbud for de som vil ha en fast linje, slippe tellerskritt, ikke blokkere telefonen, ikke er storforbrukere av internett og ønsker det billigst mulig. Hva får du? Jo du får en fast oppkobling til en veldig rimelig penge. Hastigheten er 704kb/s den første gigabyten. Om du laster ned over 1GB så faller hastigheten til 64kb/s. Dette koster bare 350kr måneden. Ingen andre ADSL ISPer kan tilby en fast oppkobling så billig. For alle som laster ned haugevis med ISOs og har en konstant load på linja er selvsagt nye online ADSL helt uaktuelt, men for de som skal bruke nettbanken, lese VG, sjekke rutetider på bussen og sende mail så er nye online ADSL veldig bra. 350kr mnd for en fastlinje er BILLIG! jeg må si meg enig i det der gitt... har det selv, men er dessverre en storbruker av internett.... så 27 av dagene i februar kommer jeg nok til å ha en MEGET sterkt redusert linje.... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ja det hadde vert deilig om bredbåndsfabrikken hadde levert til enkelt boligstander istede for til bare et helt bolag omgangen......... 10MB/10MB 400KR i måneden........ men dem har stoppet utbyggingen for en stund også tror jeg... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ja det hadde vert deilig om bredbåndsfabrikken hadde levert til enkelt boligstander istede for til bare et helt bolag omgangen.........10MB/10MB 400KR i måneden........ men dem har stoppet utbyggingen for en stund også tror jeg... ååååååå åååååååååå åååååååå ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så deilig det ville vært Lenke til kommentar
bentose Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ps! er det noen som vet om noen tilbud hvor man kan gå gratis fra telenor til et annet selskap? mener bluecom hadde no sånt en gang... Bytt tjenesteleverandør fra Telenor Plus til BlueCom gratis Hvis du allerede har ADSL fra Telenor kan du bytte gratis til BlueCom hvis du bestiller hastighet 720/128 Kbps eller høyere. Hvis du bestiller den laveste hastighetsklassen 400/128 Kbps, må du betale kr 600,- i flytteavgift. Dette står på bestillingssida deira fortsatt. Bent Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 ps! er det noen som vet om noen tilbud hvor man kan gå gratis fra telenor til et annet selskap? mener bluecom hadde no sånt en gang... Bytt tjenesteleverandør fra Telenor Plus til BlueCom gratis Hvis du allerede har ADSL fra Telenor kan du bytte gratis til BlueCom hvis du bestiller hastighet 720/128 Kbps eller høyere. Hvis du bestiller den laveste hastighetsklassen 400/128 Kbps, må du betale kr 600,- i flytteavgift. Dette står på bestillingssida deira fortsatt. Bent så de har tilbudet fortsatt... for se om det ikke blir et skifte da..., men det blir sansynligvis etter at strømprisene har sunket litt ellers så er det ingen i dette huset som har rå til det.... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 gjør som meg! bytt til NEXTGENTELL i protest Selvfølgelig ville jeg heller ha Nextgentel eller en annen ISP, men når Telenor er de eneste som kan levere, så bestiller man jo selvfølgelig ADSL fra Telenor i stedet for å sitte på 56k :wink: Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 vel vel Telenor billig tilbud :-? Nextgentel, 398 pr mnd.(med binding), raskere upload, stabilt, og det blir billigere hvis du skal har flere pcer siden med telenor trenger router i tilegg. Da er plutselig telenor ikke like billig lenger Og skal være enig i at hvis man skal ha det billigst mulig og har en eller to maskiner så er det greit, men tro meg bruken av nettet kommer til å gå i taket når du har dette, gjorde det for min del. Men siden dere måtte betalt telehor for å si opp så skjønner jeg det jo. Lenke til kommentar
freaas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Nye online adsl, eller den adslen med 1GB nedlastningsgrense med full speed og de andre (384-1024) vil ikke ha noen sammen heng. Den med 1GB nedlastningrense vil ikke komme for andre enn dem som vil det. Jeg har selv bestilt ADSL fra telenor nå, og da bestilte jeg 384Kb linje ubegrenset nedlastning. Du er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, er du vel? Hørt om NextGenTel? 704/384 kb/s adsl for billigere pris enn 384/128 kb/s adsl fra Telenor. www.nextgentel.no Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Selvfølgelig ville jeg heller ha Nextgentel eller en annen ISP, men når Telenor er de eneste som kan levere, så bestiller man jo selvfølgelig ADSL fra Telenor i stedet for å sitte på 56k :wink: Der TN leverer kan mange andre levere, f.eks Tiscali og Bluecom. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Håper alle som bestiller adsl fra Telenor, gjør det fordi de ikke kan få fra NextGenTel. Ellers har de gjort en særdeles dårlig jobb med å sjekke ut hva slags tilbud som finnes. Telenor burde skamme seg, og gir bare gang på gang inntrykket av å ha vært for lenge på monopolisthyllen i Norge. Tragisk! -P- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hm. Vil bare innformere at det er mange som tar idèer fra telenor her. Min ISP www.tnett.no har gjort akkurat det samme som telenor, men bare at de har 10GB grense, noe som kanskje skyldes at de ikke leverer stabile linjer med lav hastighet. Men..har i allefall 10GB før de setter ned på 30 dager Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 vel vel Telenor billig tilbud :-? Nextgentel, 398 pr mnd.(med binding), raskere upload, stabilt, og det blir billigere hvis du skal har flere pcer siden med telenor trenger router i tilegg. Da er plutselig telenor ikke like billig lenger Og skal være enig i at hvis man skal ha det billigst mulig og har en eller to maskiner så er det greit, men tro meg bruken av nettet kommer til å gå i taket når du har dette, gjorde det for min del. Men siden dere måtte betalt Telenor for å si opp så skjønner jeg det jo. Hva er det du babler om? Har du Telenor selv? jeg tror ikke det, for da hadde du vist bedre. Det følger med det du trenger i pakka, du trenger ingen router i tillegg. Jeg spiller BF1942 med 2 pcér på samme linja uten noe problem.. Ingen problem, ping på 40-80 på M@trix serveren. Tror faktisk du kan spille endel for 1gb i mnd. (uten at jeg er sikker på hvor mye). Noen har jo en jobb ved siden av også. Stabilt, ja vel. Snakker du om oppetid på linja så er du helt på jordet igjen, de bruker samme linje som Telenor. SW-547 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå