Turbo sindre Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Vill en standar psu passe en dell dimension 5000? for den som sitter der nå ser litt ehh liten ut? Edit:bilde Endret 19. juni 2007 av sindre12 Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Regner med at Dell også følger ATX standarden.. så langt de kan. Hvordan har du konkludert med at PSU er liten? Endret 19. juni 2007 av tempezzzt Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er jo bare og ta mål av den. Standard ATX ligger på rundt (BxDxH) 15 cm x 14 cm x 8.6 cm. Lenke til kommentar
roac Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det gjør så usigelig mye f...skap med PCene, at jeg ville ikke stolt på at det var et standard ATX power, selv ikke med standardkontakter. Sjekk i så fall først at det går ledninger med samme farge til hvert eneste punkt, og søk helst etter en service-manual til PCen. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 nei den så bare så tynn ut. men hovedkortet mitt er montert på venstre side av kabinettet sett bakfra, men har vell egentlig ikke så veldig mye å si i den sammenheng Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det gjør så usigelig mye f...skap med PCene, at jeg ville ikke stolt på at det var et standard ATX power, selv ikke med standardkontakter. Sjekk i så fall først at det går ledninger med samme farge til hvert eneste punkt, og søk helst etter en service-manual til PCen. 8898422[/snapback] ja alt må væra "custom made" å ingen ting skal det gå an å bytte. tror je rett og slett skal sende en mail til de å spørre for å væra sikker Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 ja da fikk jeg svar "Hei Sindre, Alle kontakter er standard ATX, det jeg er usikker på, og som jeg ikke har klart å finne noe godt svar på er om skruehullene liner opp bak. Dette må du nesten bare prøve, gi gjerne en tilbakemelding om du finner ut noe." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå