El-Morty Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg digger Chris Cornell! Musikken, gitarspillet og ikke minst vokalen. Chris Cornell, tidligere vokalist i Audioslave og Soundgarden, er en av de få rockerne som virkelig skiller seg ut fra de fleste andre. Musikken er så sykt bra, spesiellt fra den nye plata, Carry On. Den skiller seg ut fra det meste, både på grunn av melodi og vokal. Fikk sånn passe lunken kritikk. Jeg digget den ihvertfall. Chris Cornell spiller på Quart Festivalen i år, og jeg regner med at det blir bra. Chris Cornell er Kongen. Hørt den nye plata? Hva syntes du? Diskuter! EDIT: Nedenfor Endret 19. juni 2007 av El-Morty Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Overdreven bruk av smileys, ingen diskografi og nesten ingen objektiv informasjon. En tråd om en artist forutsetter mer av trådstarteren enn dette. Vanlig prat kan tas i Musikkafeen. Det gis en frist på et par dager å ordne startinnlegget. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 har ikke hørt så mye Chris Cornell. bare "You know my name". den er bra Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Samme her. Har den på ipoden, datan og mobilen. DEN er herlig den Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Chirs Cornell er helt grei. Ikke akkurat min yndlings artist, men jeg liker et par sanger fra den nye plata. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kanonbra stemme, i alle fall. Cornell var helt sjef i Soundgarden, men det første soloalbumet hans (Euphoria Morning) var triste greier. Låta Seasons på Singles-soundtracket er helt sjef. Bond-låta hans er også helt okei. Noe mer fra hans nye soloplate har jeg ikke hørt Lenke til kommentar
Curry-Peter Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Chris Cornell er OK, han. Men det er noe. Den ene sangen fra Euphoria Morning, When I'm Down, syntes jeg er litt for trist Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sorry, men artisttråder må være mer gjennomarbeidede enn dette. Ettersom startinnlegget knapt har blitt endret, blir jeg dessverre nødt til å stenge denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg