Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenters syn på egne pupper.


Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Jeg liker igrunn litt mindre pupper jeg.

 

BadBeer: Kan vel ta det på feelingen, om det går? Om hun ikke vil så kan hun jo bare fjerne hånden din. :)

8906869[/snapback]

Ja det er vel det jeg tenkte ja :) Kan hende jeg må være flere ganger alene med henne før jeg kan gjøre det tenker jeg, har ikke vært så mye med henne helt alene med kosing enda ;)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg og kjæresten lå og koste oss og så på film i dag, også tok jeg hendene under t-skjorta hennes og strøyk henne opp og ned på ryggen og magen, vi har vært sammen i 5 dager nå og kjenner hverandre ganske godt,  når er det "lov" til å ta på puppene? Er det noe jeg bør spørre om, eller hvordan ser dere jenter på det? Har jo såklart vært nær dem flere ganger, men ikke sånn ordentlig klemming på en måte :)

8906839[/snapback]

Får nesten sitere meg selv her, for jeg vil si at jeg veldig gjerne vil ha en jente til å svare på dette, det er dere som veit svaret på det best.

Lenke til kommentar
Du syns ikke det er litt frekt å spørre etter bilder av puppene til jenter som svarer i en diskusjon? Ingen bilder av mine pupper nei. Om andre velger å legge ut bilder av sine, gjerne for meg :)

8906799[/snapback]

Klarer du virkelig ikke å se hvordan puppene dine er relevant for diskusjonen?

:roll:

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Jeg tror med mindre du grabber for full pupp (Pun intended), så kan a sikkert bli litt sjokkert. Men om du prøver deg forsiktig, og hun enten sier nei, eller forsiktig flytter hendene, så gjør du bare som hun hinter. Det er en situasjon du bør være ganske observant, så om du ikke skjønner hintene er du kanskje litt fucked seinere :p

8907303[/snapback]

Mathias har skjønt det!

Lenke til kommentar
Jeg tror med mindre du grabber for full pupp (Pun intended), så kan a sikkert bli litt sjokkert. Men om du prøver deg forsiktig, og hun enten sier nei, eller forsiktig flytter hendene, så gjør du bare som hun hinter. Det er en situasjon du bør være ganske observant, så om du ikke skjønner hintene er du kanskje litt fucked seinere :p

8907303[/snapback]

Mathias har skjønt det!

8907366[/snapback]

Takk for tips alle sammen :w00t: Blir nok noe touching neste gang ja! Som jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Jeg tror med mindre du grabber for full pupp (Pun intended), så kan a sikkert bli litt sjokkert. Men om du prøver deg forsiktig, og hun enten sier nei, eller forsiktig flytter hendene, så gjør du bare som hun hinter. Det er en situasjon du bør være ganske observant, så om du ikke skjønner hintene er du kanskje litt fucked seinere :p

8907303[/snapback]

Mathias har skjønt det!

8907366[/snapback]

Takk for tips alle sammen :w00t: Blir nok noe touching neste gang ja! Som jeg gleder meg :D

8907516[/snapback]

Alltid hyggelig å hjelpe en puppetafser :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...