Alastor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 C-maister har ganske passe størrelse. Akkurat passe. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sånn et lite tips, for at dette ikke plutselig skal utvikle seg til "vis oss dine pupper og la oss kommentere" Vi har tråder for "bilder av din overkropp" og "recent pics post" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=697479 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Gleder meg til å se hvor mange views det bildet får. Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sånn et lite tips, for at dette ikke plutselig skal utvikle seg til "vis oss dine pupper og la oss kommentere" Vi har tråder for "bilder av din overkropp" og "recent pics post" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=697479 8898933[/snapback] Åja skjønner, men jeg skulle bare vise her at jeg var fornøyd jeg.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mine pupper.. 8898900[/snapback] Perfekte Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ja, og DET er helt lov det vet du . Ikke du som har brutt noen retningslinjer her nå. Men, siden dette forumet består av rundt 90% gutter, kan denne tråden fort ta litt av, for å si det sånn. Derfor er jeg føre var. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mer pupper 8898921[/snapback] Dem er veldig pene. Ja enig med det Alastor sier her, dere må ta dere ivare gutter :!: Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er fornøyd sjæl, skulle bare ønske han jeg liker. Viste litt interesse. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Tviler på at det er en "barnslig fase" som går over, er vel bare deg jeg synes er sexy. 8892416[/snapback] Pliiis si at det var en skrivefeil da dude! 8892435[/snapback] Fy faen, lo som bare det av det der! Flere av venninnene mine klager på deres er for små, men vet ikke om de har tenkt til å gjøre noe med dem. Jeg synes det er greit å bare være som man er, med mindre de er alt for store. Det kan føre til ryggproblemer, og hvordan i all verden klarer de å løpe? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er fornøyd sjæl, skulle bare ønske han jeg liker. Viste litt interesse. 8899019[/snapback] Du får håpe at om han viser interesse for deg så er det ikke pga puppene dine men pga den du er . Og så får han ta puppene dine som en bonus eller noe slikt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sports BH, hvis dem ikke bruker det nå de springer får de hengepupper. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Flere av venninnene mine klager på deres er for små, men vet ikke om de har tenkt til å gjøre noe med dem. Jeg synes det er greit å bare være som man er, med mindre de er alt for store. Det kan føre til ryggproblemer, og hvordan i all verden klarer de å løpe? 8899023[/snapback] Baywatch er vel et bra eksempel Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er fornøyd sjæl, skulle bare ønske han jeg liker. Viste litt interesse. 8899019[/snapback] Du får håpe at om han viser interesse for deg så er det ikke pga puppene dine men pga den du er . Og så får han ta puppene dine som en bonus eller noe slikt. 8899035[/snapback] Ja, det er det jeg vil... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sports BH, hvis dem ikke bruker det nå de springer får de hengepupper. 8899036[/snapback] Hehe, joda. Men det kan være vanskelig å få tak i en stor nok..? Uansett, jeg kan ikke se for meg at det er annet enn ubehagelig. Og å gå å trapper uten BH... Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Store pupper er ekkelt.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sorry, men nå gir vi oss med puppene . Du har vist nok bilder, og de er flotte - men dette er en generell diskusjonstråd. 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Chao Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 C-maister: puppene dine er geniale Puppene må passe til kroppen og fasong teller mer enn størelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå