Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenters syn på egne pupper.

Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Jeg har sånn passe store pupper og er veldig fornøyd.

Dessuten er det bullshit at penisen til mannen ikke betyr noe, fordi det er diggest hvis den er helt normal lang og ganske tykk..

8897484[/snapback]

Vel, dette hadde vel egentlig ikke mye med topic å gjøre, hadde det vel? :roll:

Men jeg forstår jenter på det punktet der også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sånn passe store pupper og er veldig fornøyd.

Dessuten er det bullshit at penisen til mannen ikke betyr noe, fordi det er diggest hvis den er helt normal lang og ganske tykk..

8897484[/snapback]

Vel, dette hadde vel egentlig ikke mye med topic å gjøre, hadde det vel? :roll:

Men jeg forstår jenter på det punktet der også.

8897518[/snapback]

Hadde vel ikke det, men måtte bare si jeg var fornøyd med mine egene.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med Mr. Olsen, puppene trenger ikke å være så himla store, men jeg liker en viss størrelse, de må heller ikke bli for små fordi da kan det minne om en mann/gutt. Men jeg mener C eller liten D cup (eller hvordan man skriver sånt :p) passer ypperlig.

Selvfølgelig passer D også, men ikke større en det, da ser det bare freaky ut.

8897461[/snapback]

Double D er tingen :!:

Lenke til kommentar

Det som er, er at det er muligens litt vanskeligere å få et ordentlig inntrykk av personligheten til jenta, ettersom øynene ikke klarer å klatre opp til ansiktsnivå.

Selvførgelig er det jo personligheten som prøves å nåes, men store, digge pupper slår ofte inn tanken one-night-stand.

Ihvertfall hos mange.

Tror at det er best å møte jenter/damer med rimelig store pupper på vinteren, for så å finne ut hvor heldig man er på sommeren. :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Kan vel legge ut et bilde, når jeg kommer hjem..

8898058[/snapback]

si fra ;)

Hadde en meget behagelig opplevelse i dag.

Vi skal ha avslutningsforestilling for vår utgang av 10'ende, og jentene i klassen skal danse. Sangen har de misket selv, og starter med 60-talls musikk og avslutter med rap/break dance.

Sangene er mikset sammen, slik at det er en stor sang, og de må skifte mellom tidsepokene. Så der sitter jeg, back stage, og skal hjelpe en håndfull jenter med å skifte. *Av med toppen, vifte med puppene i bh'n, på med ny topp*

Alt dette skjer 50cm fra ansiktet mitt siden jeg sitter på en krakk og deler ut klær og hjelper med glidelåser og slikt.

Life's good!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...