DNA Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Synes puppene til damen som Grievdus postet var fine jeg Må jo være ærlig . . . Endret 19. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det bilde som ble postet her viser hvordan noen blåser de opp alt for mye... det ser unaturlig ut og det er ikke lekkert. Heller pent med små enn de der. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Store bryst kan bli litt mye, og bysta kan heller vere litt mindre og faste, ein store og slappe !! ( ikkje ta det ille opp, det er mine tanker !! ) Det kommer og ann på kem jenta/dama er, det er ikkje så kult å vere krafteg å ha små bryst vil eg tru... ?? :S og er du tynn vil ikkje alle jenter ha: Endret 19. juni 2007 av MrBirken Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Må si meg enig at de puppene var litt ballongaktige. Liker best naturlige som fyller hele hånden, da er de perfekte, ikke for stor og ikke for liten. Edit: Bildet jeg referer til er i forrige side. Bildene over kom ble visst postet mens jeg skrev innlegget. Må si at dama øverst ike er særlig tiltrekkende, og dama under blir litt for mye av det gode. Endret 19. juni 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg lurer på hvor mange gutter som er så opptatt av en jenters pupper at det spiller en stor rolle på en eventuelt kjæreste. Joda, har sett folk med direkte frastøtende pupper. Men det er vel slike man bør holde seg unna fra første stund uansett. Jeg vil heller ha små faste, en store og løse. Ser mye bedre ut. Altfor store pupper er ikke fint i det hele tatt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg lurer på hvor lang tid det tar før noen poster "Epic Boobs"-bildet. 8892880[/snapback] Ta-daaAaaa! Jeg har vridd kneet ut av posisjon og trenger litt moro i hverdagen. --- Jeg tror ikke det er sånn at alle menn elsker store pupper, tror snarere det er en slags fascinasjon som oppstår når sånne som de over kommer hoppende inn på en fest. Jeg for min del liker de alle sammen, store eller små, de viktigste er at jena holder seg i form slik at de ikke er et resultat av fedme. Lenke til kommentar
salah Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 alt utenom silikon! Ellers så er det relativt. 8893488[/snapback] Men syltynne jenter med så små pupper at jeg synes mine er for store (og jeg er gutt..) er ikke pent heller. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 så lenge de er dobbelt så store som mine er jeg fornøyd :!: store pupper er fint det men bare med klær på (imo!) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Epic boobs Joda, jeg hadde ikke sagt nei til henne, hun så jo hot ut også... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Igrunnen en del enig med trådstarter. Synes ikke jenter med store pupper, blodsprengte feite nipler og store ringer utenfor niplene er noe fint. Helt naturlig, helt flott Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Joda, har sett folk med direkte frastøtende pupper. Men det er vel slike man bør holde seg unna fra første stund uansett. 8894662[/snapback] Det der blir jo nesten som gutter som synes jentens pupper er for små. Jenten kan være hyggelig selv om hun har litt for store pupper. *bilde* 8895590[/snapback] I'd hit it. Eks på fine pupper: Se på nerden som har den hawte dama! Endret 19. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Epic Boobs dama har helt nydelige pupper, det finnes ganske mange bilder av henne Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) En jente som begynte på karaten for noen år siden, hadde store pupper for alderen. Hun var 16 og puppene var.. ja store. Litt mindre enn hennes på Epic Boobs bildet. Nei har ikke sett dem, men fikk noen glimt noen ganger når vi trente. Prøvde meg på hu, men hun valgte å gå tilbake til eksen som var 15(!) på den tida. Lucky bastard. Epic Boobs dama har helt nydelige pupper, det finnes ganske mange bilder av henne Hvor finner vi dem? *just curious* Endret 19. juni 2007 av myst84 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sånne pupper er nice, men det er faktisk få jenter som er så velsignet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men heller små faste enn kjempestore, mener jeg også. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sånne pupper er nice, men det er faktisk få jenter som er så velsignet.Men heller små faste enn kjempestore, mener jeg også. 8896483[/snapback] Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sånne pupper er nice, men det er faktisk få jenter som er så velsignet. *bilde 8896483[/snapback] de er så nær perfekt som du kommer Men heller små faste enn kjempestore, mener jeg også. QFT! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg synes store pupper kan være litt turnoff. Hvis puppene trekker mer oppmerksomhet enn selve personen er det noe galt. Uansett synes jeg puppene er noe av det som spiller mindre rolle på ei jente. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Joda, har sett folk med direkte frastøtende pupper. Men det er vel slike man bør holde seg unna fra første stund uansett. 8894662[/snapback] Det der blir jo nesten som gutter som synes jentens pupper er for små. Jenten kan være hyggelig selv om hun har litt for store pupper. 8896282[/snapback] Det var ikke noe med at de var store eller små, de var bare ufattelig stygge. Noe som gjorde inntrykket av kroppen til person stygt. Å det er ikke så fint, logisk nok. Å hva skal du med en jente som du føler deg frastøtt av når hun er avkledd. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg er helt enig med Mr. Olsen, puppene trenger ikke å være så himla store, men jeg liker en viss størrelse, de må heller ikke bli for små fordi da kan det minne om en mann/gutt. Men jeg mener C eller liten D cup (eller hvordan man skriver sånt ) passer ypperlig. Selvfølgelig passer D også, men ikke større en det, da ser det bare freaky ut. Lenke til kommentar
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har sånn passe store pupper og er veldig fornøyd. Dessuten er det bullshit at penisen til mannen ikke betyr noe, fordi det er diggest hvis den er helt normal lang og ganske tykk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå