Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenters syn på egne pupper.

Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr Olsen,

Jeg har ikke snakka med ei vennine som mener at størrelsen ikke betyr noe som helst. Den trenger visst ikke være så forbanna lang, men den må ha litt volume for at det faktisk skal være digg.

Hvis dine venniner ser på saken annerledes, så for all del.

Må nok innrømme at jeg ikke har et representativt utvalg for norges/verdens kvinnelige befolkning.

Lenke til kommentar
Mr Olsen,

Jeg har ikke snakka med ei vennine som mener at størrelsen ikke betyr noe som helst. Den trenger visst ikke være så forbanna lang, men den må ha litt volume for at det faktisk skal være digg.

Hvis dine venniner ser på saken annerledes, så for all del.

Må nok innrømme at jeg ikke har et representativt utvalg for norges/verdens kvinnelige befolkning.

8893140[/snapback]

Da har du jaggu pussige venninner. Det er jo for søren guttens erfaring som har noe å si.

Lenke til kommentar
Sorry, back to topic.

Liker ikke altfor store brystvorter.

8893175[/snapback]

Det er jeg enig i, alt for store er ikke noe fint!

8893199[/snapback]

Ingenting som er "altfor [NOE]" er fint, sier ikke det seg selv?

Edit:

Okey, "altfor fint" er et unntak som bekrefter regelen.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Store pupper kan være veldig fint av og til. Små søte, kortvokste blondiner med små jumpere som er fylt opp til randen med "puppeflesk", er veldig sjarmerende.

Men små/mellomstore er også dritfint. Det fins ikke noe som ikke er fint, egentlig, sålenge det ikke er snakk om hengepupper og ballonger med silikon.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Men små/mellomstore er også dritfint. Det fins ikke noe som ikke er fint, egentlig, sålenge det ikke er snakk om hengepupper og ballonger med silikon.

8893525[/snapback]

Jepp, ganske enig ;) Hengepupper og ballonger med silikon ser jævlig ut.. Men også noen naturlige ballonger passer ikke helt inn på alle jenter :dontgetit:

Jeg sier bare, puppene er fine så lenge de passer kroppen..

Er du liten er puppene små (tynn), er du stor er puppene store..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...