Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenters syn på egne pupper.

Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Store pupper syntes jeg er stygt. Ofte er de store og hengende. Aldri møtt en jente med store pupper som ikke egentlig ville hatt dem litt mindre. Personlig ville jeg kanskje hatt puppene mine litt større. Men ville aldri gått gjennom noe operasjon eller lignende for å gjøre det. Det er det ikke verdt. Jeg ville mye heller hatt litt for små enn litt for store. Det er mer praktisk i hverdagen, dessuten ser det penere ut.

Trener man aktivt er det i hvertfall en fordel å ha litt mindre pupper. Dessuten så finner jenter fort ut av hvilke topper som framhever de posetive og dekker det negative. Føler vel det enorme fokuset på pupper er litt ut nå. Er vel mer at jenter skal være slanke, friskt ansikt og pene bein osv. De massige silikonpuppene er ut ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle jenter hater peniser som er 13 cm lange, så hvorfor kan ikke jeg foretrekke store pupper, og utelate de med små pupper? :no:  :ermm:

8892585[/snapback]

Hvorfor sier du at alle jenter hater peniser på 13cm?

Hvordan kan du dokumentere at ''alle'' hater det? Eller er det bare din erfaring :blush: ? :tease:

Gå etter de store puppene om du vil. Helt opp til deg selv det.

Det som irriterer meg er at alle med STORE pupper gjør alt for å vise dem frem, men de med litt mindre SEXY passende pupper gjør alt for å skjule dem :(

8892596[/snapback]

forsåvidt enig med deg der altså. :thumbup:

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
Alle jenter hater peniser som er 13 cm lange, så hvorfor kan ikke jeg foretrekke store pupper, og utelate de med små pupper? :no:  :ermm:

8892585[/snapback]

De "alle" må vel være kun de du har møtt...

For hver kar som har 18cm, må det være noen med 13 cm eller nedover når snittet ligger på 14-15cm.

ikke si at alle men med 13cm er single.

Lenke til kommentar

Jeg har flere ganger sett jenter med små pupper, men som vet hvordan hun skal kle seg og dermed får de til å se større og penere ut. Trenger ikke nødvendigvis være bher med inlegg osv, men topper som er formet slik at det passer kroppen. Man må bare lære seg triksene ;)

Lenke til kommentar

Størrelsen har jo ikke så mye å si bare de passer til jenta.

Det værste er å se en med altfor store... det er ikke mye å trakte etter!

Og når alt kommer til alt så tror jeg gutten må være rimelig korka hvis det er størrelsen på en pupp som er avgjørende om de blir sammen eller ei.

Lenke til kommentar

Jenter vil ha større pupper, mens de fleste gutter ikke bryr seg så iherdig mye selv om de synes det er litt pent.

Gutter vil ha større penis selv om jenter ikke bryr seg i det heletatt om størrelsen.

Vi vil alltid ha noe vi ikke kan få.

Lenke til kommentar
...det ser jo helt merkelig ut med slanke jenter som får seg gigantiske silikonpupper..

8892679[/snapback]

men det ser rett og slett nydelig ut med slanke jenter som har naturlige store pupper, rawr!

Nei pupper er vel egentlig ikke så viktig, nei sorry, kan ikke skrive noe slikt. Pupper ER viktig, men de må passe kroppen selvsagt. Silikonpupper blir bare feil.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er en "barnslig fase" som går over, er vel bare deg jeg synes er sexy.

8892416[/snapback]

Pliiis si at det var en skrivefeil da dude!

8892435[/snapback]

Jeg vet ikke noe om hvorvidt det var en skrivefeil eller ei, men om det hjelper, jeg vil ha deg. :love:

Lenke til kommentar

Tviler på at det er en "barnslig fase" som går over, er vel bare deg jeg synes er sexy.

8892416[/snapback]

Pliiis si at det var en skrivefeil da dude!

8892435[/snapback]

Jeg vet ikke noe om hvorvidt det var en skrivefeil eller ei, men om det hjelper, jeg vil ha deg. :love:

8892864[/snapback]

Aah, you're too cind...

Lenke til kommentar

* Cind *

:cool:

Anyways, for å være litt on-topic for en gangs skyld:

Jeg er ikke en jente, så jeg vet ikke hva slags syn jenter har på egne pupper. Men jeg er villig til å vedde på at hver eneste person i hele verden godt kunne forandret på småting med hver eneste del av kroppen.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Hva er så gæernt med silikon? Altså, massive BIGSIZE silikonpupper ser ikke bra ut, men de finnes jo de som har små innlegg også.

Syntes det er litt trist at folk er så fordomsfulle. Det finnes de jentene som har superkomplekser pga puppene sine, og velger å gjøre noe med det. Mange av de får det MYE bedre med seg selv.

Og jeg sier ikke dette kun fordi jeg er sykelig intressert i Pamela Anderson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...