Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenters syn på egne pupper.

Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes selv at puppene mine er for små i forhold til hvordan kroppen min er, men jeg ville ikke bytta dem vekk for alt i verden. Trener heller kroppen mindre.

8961120[/snapback]

Du kan gi noen cm til meg, alle buksene mine er for lange. ;)

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg ikke om de er naturlige eller ikke så lenge de ser bra ut.

Har vel blitt en trend å være imot silikonpupper ser det ut som . . .

8953622[/snapback]

Det forandrer jo ikke det at de ikke er gode å ta på da :p hehe.. Det kan jeg si er viktig selvom jeg er jente :p

Jeg har heller ikke noe i mot det, så lenge det er gjort med måte. Er desverre så mange som overdriver at jeg for fordommer :(

Skal ærlig si at jeg synes B cup er finest. Men jeg liker slanke veltrente jenter, og D cup på en slank jentekropp ser bare teit ut. Jeg er ikke så opptatt av pupper som gutter generelt, men de bør jo stå litt til stil med kroppen.

Jeg er kanskje litt shallow siden jeg liker slanke veltrente jenter, men det får bare være så.

8961634[/snapback]

Man kan fint være veltrent og slank uten å se ut som en 12 åring.

Og dermed kan man være slank, veltrent og kle en C eller D cup.

Lenke til kommentar
Man kan fint være veltrent og slank uten å se ut som en 12 åring.

Og dermed kan man være slank, veltrent og kle en C eller D cup.

8965895[/snapback]

Er litt uenig her. D cup på en slank jente synes jeg ser bare teit ut. Noen jenter passer en C-cup, spørs litt på kroppsbygninga. La oss si en jente er 1.73 høy og veier kanskje rundt 52-53kg, da vil D cup bli altfor stort etter min smak.

Det er litt smak og behag dette her, men jeg synes ikke en slank jente med B cup ser nødvendigvis ut som en "12 åring". Det som er litt pussig er at alle jenter med "store" bryster sier akkurat det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...