Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenters syn på egne pupper.


Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Store bryst kan bli litt mye, og bysta kan heller vere litt mindre og faste, ein store og slappe !! ( ikkje ta det ille opp, det er mine tanker !! )

 

Det kommer og ann på kem jenta/dama er, det er ikkje så kult å vere krafteg å ha små bryst vil eg tru... ?? :S

post-116420-1182239961_thumb.jpg

 

og er du tynn vil ikkje alle jenter ha:

post-116420-1182239772_thumb.jpg

Endret av MrBirken
Lenke til kommentar

Må si meg enig at de puppene var litt ballongaktige. Liker best naturlige som fyller hele hånden, da er de perfekte, ikke for stor og ikke for liten.

 

Edit: Bildet jeg referer til er i forrige side. Bildene over kom ble visst postet mens jeg skrev innlegget. Må si at dama øverst ike er særlig tiltrekkende, og dama under blir litt for mye av det gode.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mange gutter som er så opptatt av en jenters pupper at det spiller en stor rolle på en eventuelt kjæreste.

 

Joda, har sett folk med direkte frastøtende pupper. Men det er vel slike man bør holde seg unna fra første stund uansett.

 

Jeg vil heller ha små faste, en store og løse. Ser mye bedre ut. Altfor store pupper er ikke fint i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor lang tid det tar før noen poster "Epic Boobs"-bildet.

8892880[/snapback]

Ta-daaAaaa!

 

EpicBoobs.jpg

 

Jeg har vridd kneet ut av posisjon og trenger litt moro i hverdagen.

 

---

 

Jeg tror ikke det er sånn at alle menn elsker store pupper, tror snarere det er en slags fascinasjon som oppstår når sånne som de over kommer hoppende inn på en fest.

Jeg for min del liker de alle sammen, store eller små, de viktigste er at jena holder seg i form slik at de ikke er et resultat av fedme.

Lenke til kommentar
Joda, har sett folk med direkte frastøtende pupper. Men det er vel slike man bør holde seg unna fra første stund uansett.

8894662[/snapback]

Det der blir jo nesten som gutter som synes jentens pupper er for små.

 

Jenten kan være hyggelig selv om hun har litt for store pupper.

 

*bilde*

8895590[/snapback]

I'd hit it.

 

 

 

 

Eks på fine pupper:

 

spilker.jpg

 

Se på nerden som har den hawte dama!

Endret av DNA
Lenke til kommentar

En jente som begynte på karaten for noen år siden, hadde store pupper for alderen. Hun var 16 og puppene var.. ja store. Litt mindre enn hennes på Epic Boobs bildet. Nei har ikke sett dem, men fikk noen glimt noen ganger når vi trente. Prøvde meg på hu, men hun valgte å gå tilbake til eksen som var 15(!) på den tida. Lucky bastard.

 

 

 

Epic Boobs dama har helt nydelige pupper, det finnes ganske mange bilder av henne :p

 

Hvor finner vi dem? *just curious*

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Joda, har sett folk med direkte frastøtende pupper. Men det er vel slike man bør holde seg unna fra første stund uansett.

8894662[/snapback]

Det der blir jo nesten som gutter som synes jentens pupper er for små.

 

Jenten kan være hyggelig selv om hun har litt for store pupper.

8896282[/snapback]

Det var ikke noe med at de var store eller små, de var bare ufattelig stygge. Noe som gjorde inntrykket av kroppen til person stygt. Å det er ikke så fint, logisk nok.

 

Å hva skal du med en jente som du føler deg frastøtt av når hun er avkledd.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med Mr. Olsen, puppene trenger ikke å være så himla store, men jeg liker en viss størrelse, de må heller ikke bli for små fordi da kan det minne om en mann/gutt. Men jeg mener C eller liten D cup (eller hvordan man skriver sånt :p) passer ypperlig.

 

Selvfølgelig passer D også, men ikke større en det, da ser det bare freaky ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...