Gjest Trådstarter Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei. Har seg slik at jeg ikke har verdens største junior (ca. 12 cm). Lurer derfor på om noen vet om noen kondomer for de med litt mindre understell? Synes Profil fra RSFU ble altfor stort, samme med Näkken, også. Eller skal de være litt "romslige?" PS: Ikke tolk emnetittelen feil Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har du 12cm i omkrets eller lengde? Det er vanlig at kondomen er litt lengre enn junior... Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ups, mente lengde... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg får heller ikke til å rulle kondomen helt ut. Kondomer er designet for alle størrelser. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg får heller ikke til å rulle kondomen helt ut. Kondomer er designet for alle størrelser. 8892605[/snapback] Ja, men om den er romslig i bredden, bør man kjøpe seg mindre kondomer. Kondomer skal sitte omtrent slik: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Trangt) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) det er vel bare å rulle kondomen helt ned til roten ja, men hvis bredden er problemet, så må man skaffe seg mindre.. min oppfatning av kondomer er at de generelt sett er ganske små, men de strekker seg når du tar de på Endret 18. juni 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 det er vel bare å rulle kondomen helt ned til roten ja, men hvis bredden er problemet, så må man skaffe seg mindre.. min oppfatning av kondomer er at de generelt sett er ganske små, men de strekker seg når du tar de på 8892962[/snapback] Det rimte! ta det serriøst, synd om kondomet skal gi slipp inni kjeden, på grunn av at den er for stor. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 synd om kondomet skal gi slipp inni kjeden, på grunn av at den er for stor. 8892994[/snapback] hvis man: (1) har løssittende kondom.. (2) har enormt vill sex.. ..som fører til at kondomen dras sakte av, er det viktig å trekke den tilbake på plass en gang i blant.. er ikke noe kult om den faller helt av midt i akten, kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 kondomeriet har noen slike party kondomer som skal være en spøk til feks et bursdagsbarn... Det er "tiny condoms" er det så galt kan man falle til slike altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg