muffe Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvor kan jeg khjøpe et delefilter? Skal bygge egne høyttalere, og mangler delefilter. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dersom du skal ha et vanlig passivt, internt filter (som jeg regner med du skal ha), ville jeg gått til en radiobutikk/bilstereobutikk/noen som er flinke med lyd, og forhørt meg. Det er ikke sånn at du bare uten videre kan bruke et hvilket som helst delefilter. Filteret bør være tilpasset elementene du skal dele av. Ta med databladet til elementene og forklar. Ekspeditøren bør kunne finne et brukbart filter til deg, eventuelt filterkomponenter og kretskort. Dersom du vet delefrekvensen allerede, og ikke er så veldig nøye på det, kan du gå på f.eks. Biltema og kjøpe et filter der som matcher spesifikasjonene dine sånn noenlunde. bfisk Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 snakke med de på Eltek kanskje? www.dynabel.no Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 http://www.mamut.com/dynabel Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 eller du kan lage eget filter selv, da krever det en hvis kunnskap for at det skal bli bra. for øvrig kan jeg nevne Eltek ps samme som de andre har nevnt... Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 www.ljudia.com kan du jo også prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå