Gå til innhold

Demovarer på Netshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så også det en gang jeg skulle kjøpe nytt HK. Ringte de og spurte om det stemte. 'Nei' var svaret jeg fikk. Prisene var bare ikke oppdaterte. Han jeg snakket med dro av slik at prisen på det brukte-/demokortet havnet ca 12% under nypris.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare netshop, det er så godt som alle nettbutikker.

Det var en lang tråd her om Komplett sin praksis, med demovarer som var fra 10-100% DYRERE enn vanlige varer. De har svart 2-3 ganger i tråden der de sier de skal rydde opp, men de gjør ALDRI noe med det. Jeg har gitt opp å sjekke demovarer.

Lenke til kommentar
Prisene settes etter prisen på originalvaren, men prisene på originalvaren synker, men ikke på demovarene.

8896459[/snapback]

yup.

Og synker prisene på orginalvaren nok, så blir demovaren "dyrere". Men en telefon til nettbutikken ordner sikkert på det, og du får sikkert demo varen billigst :)

Lenke til kommentar

Men husk at man ikke får demovarer billigere hvis de har samme varer på ukens tilbud.

I går så jeg Tatung 32" TV hos Netshop (demovare) til 4750, mens på ukens tilbud er samme TV 3995. Jeg sendte mail og spurte om jeg kunne få demovare billigere, men fikk svar at det ikke var mulig.

Lenke til kommentar
I går så jeg Tatung 32" TV hos Netshop (demovare) til 4750, mens på ukens tilbud er samme TV 3995. Jeg sendte mail og spurte om jeg kunne få demovare billigere, men fikk svar at det ikke var mulig.

8896784[/snapback]

Dagens beste Netshop kommentar. Den begynner å bli mange av dem, men denne var beste i dag :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det var vel jeg som dro igang en "whiner-tråd" om prisene på Demovare hos Komplett.

Ser nå at PS-Data følger etter (og så jeg som skrøt av dem i "Komplett-har-dyre-demovarer-tråden"). :blush:

Det grelleste er vel en 820 D til 2.320. Her er det en uopplyst lageransvarlig for demovarene ser det ut til. Denne er verdt max. 500.

Fy skam PS-Data(eller det Hattelco?) :thumbdown:

PS.

Jeg har nesten sluttet å handle demovare / på lagersalg. :(

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter at Netshop har "restaurert" websidene,har de også fått et mer oversiktlig opplegg på demo avdelingen.

Under "Demovarar lave priser" har de blant annet disse godbitene:

7900GT

6800LE

MSI K8N NEO4 Platinum

Selvsagt har de glemt å oppdatere prisene,men jeg trodde de skulle gjøre en opprydning i forbindelse med den nye websiden.Jeg gadd bare linke til disse tre varene,men det kryr av lignende tilfeller der.

Edit:Netshop har nå satt ned prisen kraftig bla på de produktene jeg linker til her.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar
Etter at Netshop har "restaurert" websidene,har de også fått et mer oversiktlig opplegg på demo avdelingen.

Under "Demovarar lave priser" har de blant annet disse godbitene:

7900GT

6800LE

MSI K8N NEO4 Platinum

Selvsagt har de glemt å oppdatere prisene,men jeg trodde de skulle gjøre en opprydning i forbindelse med den nye websiden.Jeg gadd bare linke til disse tre varene,men det kryr av lignende tilfeller der.

Edit:Netshop har nå satt ned prisen kraftig bla på de produktene jeg linker til her.

8969387[/snapback]

De er fortsatt dyre sett i forhold til at et nytt 7950gt koster 1350kr, og at man får x1950pro enda litt billigere

Lenke til kommentar
Hender det at man finner feks 8800gts skjermkort på lagersalg? e6600?

Hadde tenkt meg at det var mye av slikt, siden det vel er bra salgstall på de? Men er vel kansje ikke så mange som returnerer de :p

8973756[/snapback]

Slike komponenter dukker av og til opp her på bruktmarkedet når noen oppgraderer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...