Henry9 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hmm.. Jeg lastet ned Demo verson av Virtua Tennnis 3 ! Jeg spiller Tennis selv så jeg har stor interesse! Så var det jo så kult, at jeg tenke jeg kanskje skulle kjøpe det ;P Men så lurte jeg på Om man kunne lage sin egen person ?? Som i mange andre spill ? Det er vel egentlig Rafael Nadal Som er den kuleste, men hadde vært kult om jeg kunne lage 1 selv Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ja, man kan lage sin egen person som man spiller igjennom en karrieremodus. Du bestemmer da alt fra høyde/vekt/utseende til hvilke typer slag han skal slå(backhand med begge/en hånd osv). Anbefaler forøvrig spillet på det sterkeste. Har bare prøvd x360-versjonen, men den er kliss lik ps3-versjonen minus online-funksjonalitet. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 og har du sixaxis funksjonen på, så e det kjempegøy. Iallefall på multiplayer Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen andre som spiller tennis her! Har prøvd dette en gang.. og, det virket veldig bra.. og, man kan lage egen spiller.. Ulempen med tennis spill er at man kan gå fort lei.. men, det kanskje bare min mening.. for, jeg har det egentlig slik med alle sportsspill.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Selv har jeg liten interesse av Tennis, men Virtua Tennis 3 er kanongøy. Du lager din egen spiller, du kan selv velge å være enten en jente eller mann som du trener opp.. I begynnelsen er det bittelitt enkelt synes jeg, vant alle turneringer jeg stilte opp i første sesongen, men det forandret seg fort når jeg hadde ranket opp til å få stille i litt vanskligere turneringer, andre sesongen. Man trener opp spilleren sine skill med små minispill, og treningskamper, slik at han/henne blir raskere, flinkere til å slå spesielle slag eller sterkere, etter hvert. Man vinner eller kjøper bedre utstyr og lignende også. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Virtua Tennis 3 er et fantastisk godt sportsspill. Har hatt ufattelig mye morro med dette i det siste. Begynner å nærme meg toppen i singeplayer. Har såvidt prøvd meg online, men mangler litt på å slå igjennom der kan det virke som Satser på at jeg klarer å utfordre noen av folka online etterhvert... Du burde absolutt kjøpe det. Karrieremodusen er knallgøy med mange artige "mini-games" som du gjennomfører for å øke ferdighetene dine. Du får mye morro med dette i singleplayer, men har du noen gode venner kan du ha det enda mer morro ved å spille mot dem. Et er perfekt partyspill. Husker jeg spilte Dreamcast versjonen i 4-player og det er en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt. LØP OG KJØP Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Den Demoen fra PS Store var drit lett da Tokk han mannen med en gang XD Men er det ikke Online På PS3 versonen? Trur jeg skal kjøpe det Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har såvidt prøvd meg online, men mangler litt på å slå igjennom der kan det virke som Satser på at jeg klarer å utfordre noen av folka online etterhvert... PS3 versjonen har ingen online mulighet så det kan du bare glemme. Men uansett er spillet gøy, spesielt sammen med venner. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Trur jeg skal kjøpe det 8894382[/snapback] Kjøp det gjennom http://www.videogamesplus.ca/ eller lignende. Koster da rundt 350 kr.ink frakt. Spillet koster ca. 600 i norske butikker. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) og har du sixaxis funksjonen på, så e det kjempegøy. Iallefall på multiplayer 8892881[/snapback] Kan du slå med sixaxis eller hvordan fungerer det? Endret 19. juni 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
albions Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Husker at Virtua Tennnis 2 var veldig gøy å spille 2 player på Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Virtua Tennis 3 er drit bra, utrolig gøy og spille med kamerater og alene. Annbefaler dette spillet på det sterkeste. Løp og Kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå