lubo.carson Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei! Har to klipp jeg gjerne ville sett litt oppussa - Da lurte jeg på om noen kunne gjort det for meg, eller evt. hjulpet meg med det. På vindu-snutten ønsker jeg å fjerne eller legge noe lyseffekter over den lyskasteren som står i vinduet. På mobil-klippet vil jeg legge til blinkende lys på telefonen, og at det på displayet står "Karoline ringer". Håper noen kan hjelpe meg med dette, for jeg har sittet med Adobe After Effects i timevis uten noe resultat. /Ivan Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Skal se hva jeg kan få til, men kan ikke love noe bra resultat. Edit: Skjønte ikke helt hva du ville med den lyskasteren. Hvilket lys vil du ha? Hadde også vært en fordel å legge ut råmaterialet (uten fade in) Endret 18. juni 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Her er råversjonen av lyskasteren. Jeg tenkte å sette et slags blendende lys over lyskasteren bare. Altså: Gjøre den usynlig på en eller annen måte. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Stikkordet på lyskasteren er "Lens Flare". Om du bruker en syntetisk/datagenerert funksjon bør du skru av det meste av "stæsj". Kun en kraftig glow, evt litt fargeblødning er det du trenger. Stikkordet på mobiltelefonen er tracking og "Corner Pin". Det kan også være greit å bruke en or/screen blending for å beholde skinnet i skjermen. Good luck! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Skjønte ikke NOE av hva du sa nå... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Google it/user reference it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå