Steinvakt Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg er på utkikk etter 1 gitarist til bandet mitt, som er nettopp blitt vurdert for å bli noe av. Besetningen er bare meg (Georg, 16) på trommer og Eddie(14) på gitar. Vi øver på Hovseter, i Oslo. Så vi trenger deg som liker band som f.eks Mastodon og Insense. Men det er ikke så viktig, bare du er istand til å kunne blande sammen en solid heavy metal genre med progressive elementer, så er du den rette person. Om du kan synge i tillegg til å spille noe av de instrumentene er bare flott. Vi har ikke lagd noe egne sanger, men vi skal bare covre èn sang, Mastodon - Bladecatcher. Resten blir eget arbeid. Er det noe av dette som du kan sammenligne deg med, er det bare å si ifra til meg, så snakker vi mer om når vi kan møtes for en liten "audition". Kontakt meg på enten e-mail: [email protected] Eller selfølgelig PM. Endret 21. juli 2007 av Steinvakt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 et lite tips: skriv hvor dere øver Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Bandet har så langt klart å finne frem en Bassist og vokalist. Bandnavnet er blitt bestemt for å bli Deimos (Gresk for terror), og skal gå Grindcore, Sludge og Progressiv reting, sjangermessig. Vi har bestemt oss for å covre 2 sanger av Mastodon, til tross for oss alle som store fans av bandet. Sangene er March Of The Fire Ants og Iron Tusk. Jeg vil spørre igjen om det er fortsatt noen her på forumet som er en gitarist/ & Vokalist som er intressert i å bli med på galskapen. Er du en med karisma på scenen, så er det et kjempestort plus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå