Gå til innhold

Spørsmål vedr. Norton Internett Security 2007

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Har kjøp ny bærbar og der følger det med NIS 2007 90 dager tryout. Jeg brukte NIS framtil 2004 versjonen.. Den gangen var det muligheter for å blokkere reklamer på nettsidene, men jeg finner ikke denne muligheten i NIS 2007.

Er denne muligheten fjernet i 2007 versjonen? Eller er det bare jeg som er blid på øya her?

PS: dette er NIS på Vista..

[edit]

Og hvordan får jeg fjernet denne "bedrageriovervåkings toolbaren" som ligger oppe i IE7? Jeg vil ikke se denne! :hmm:

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Ad-blocking: Start NIS, velg arkfanen 'Norton Internett security Add-on'

bedrageriovervåkings toolbaren: fra IE: verktøy->verktøylinjer. Fjern avhukingen framfor 'Norton-verktøylinjen'

8892034[/snapback]

1. Den finner jeg ikke.. :hmm: har norsk utgave

2. Løst :) Takk..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synes NIS 2007 er lite krevende. Mye mindre krevende en tidligere versjoner.

Er ikke så mye mas/popups som det var med mange av de tidligere versjonene. Så jeg må si meg veldig fornøyd. Har en Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz og 2 GB minne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-82119

I nis så ligger det jo en del valg som default sjekker pcen bl.a på hver oppstart, etter hver oppdatering osv osv og dette kan man jo velge bort.

Har prøvd ulike antivirus program og nis er hverken mer eller mindre ressursspisende en andre.

Tror også de ulike erfaringene rundt dette skyldes at mange bruker telenorversjonen som kan lastes ned fra telenor og som symantec hverken tar ansvar for eller gir noen support på fordi det ifølge kundeservice var "noe telenor hadde rasket sammen".

Nå krever jo nis som aller andre litt ressurser, og 512 Mb ram er vel lite i utgangspunktet...så når man har lite så er det lite å ta av...da går det nok tregt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...