Teemeister Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Her kan ikke alt stemme Jeg har et leadtek winfast a250td som i følge tester og sånn skal være veldig overklokkbart. Men hvis jeg øker GPU hastigheten øresmå 10 mhz nesten ikke det en gang, fryser skjermbildet en liten stund når jeg spiller. Når bildet da kommer tilbake mangler av og til noe av "grafikken" (i 3dmark) Er det noe jeg kan gjøre/endre på for å få opp hastigheten? Endre volt? agp hastighet? På forhånd takk Lenke til kommentar
DaDudeRulz Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Kjenn om kortet er varm bakpå core, og kjenn på kjøleribben til core, hvis begge er veldig varme, kan du skaffe bedre kjøling, hvis kortet er varmt bakpå core, kan du planslipe kjøler og gpu, hvis ingen av delene er varme kan ikke kortet klokkes mer Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Syns jeg svare på en lignede post i sta. Sett CPU på orginal hasdighet og se om du kommer lengre. Kan være AGP buss som er høy, men den skal vel ikke ha noe å si på overklokking av GPU/VRAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå