Gå til innhold

Like digg som Idol Tone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette sier jeg ikke fordi jeg er sjalu eller misunnelig på Idol Tone, for all del. Jenta er pen hun, men hun er ikke noe overnaturlig pen.

på alle bilder har på seg et tonn med sminke og selvfølgelig blir alle mye penere med sminke. Bare se på Dorthe skappel.. Derfor vil jeg si at Idol Tone ikke er noe mer en gjennomsnitlig pen..

Endret av C-maister
Lenke til kommentar
jaha? hvem er hun andre da?

8891819[/snapback]

En dame..

8891891[/snapback]

No shit, Sherlock?

Ser jo at det er ei dame, men du kan vel si hvem det er?

Forøvrig så er ikke T. D. Aaberge så forbanna fin heller. Helt greit, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Dette sier jeg ikke fordi jeg er sjalu eller misunnelig på Idol Tone, for all del. Jenta er pen hun, men hun er ikke noe overnaturlig pen.

på alle bilder har på seg et tonn med sminke og selvfølgelig blir alle mye penere med sminke. Bare se på Dorthe skappel.. Derfor vil jeg si at Idol Tone ikke er noe mer en gjennomsnitlig pen..

8891930[/snapback]

Helt enig med deg der, men alikevel synes jeg Tone var penere enn hun andre i bildet.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har det fra ganske sikre kilder at Idol-Tone har humpa halve Sogn og Fjordane.

8891959[/snapback]

Er ikke det ganske irrelevant for hvor pen hun er?

8891978[/snapback]

Ikke at jeg er så veldig gammel, men jeg skjønner ikke at folk som er pene(feks Idol Tone) har en kjæreste par mnd. åsså er det en ny en.

Har en "teori" jeg: At pene folk slår opp ofte, mindre pene "holder ut" lengere. :p

Sempron.

Lenke til kommentar
Jeg har det fra ganske sikre kilder at Idol-Tone har humpa halve Sogn og Fjordane.

8891959[/snapback]

Er ikke det ganske irrelevant for hvor pen hun er?

8891978[/snapback]

Ble vel ikke kalt "Sogndal open" for ingenting?

Men som nevnt ovenfor det er totalt irrelevant, dama er like ordinær uansett hvor mange som har påsatt henne.

Edit: Helt ordinær hun andre også, ser ut som det har gått med litt sparkel der også.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

8891930[/snapback]

Alle kan jo bruke sminke. Det er jo en del av gamet. Det er ikke akkurat som ingen andre bruker sminke, og derfor ser idol tone bedre ut

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...