m-momr Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hey, prøvde og sette på wii-key, greide og dra loddebolten over alle føttene til hoved prosessoren så de kortsluttes., nå er wiien garantert herpa hva fa*n gjør jeg? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 kjøper ny, eller håper på garanti... noe jeg tror er vanskelig Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Før eller senere må noen jo komme hit og si; veleid er selveid det ble jo meg Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er vel ikke verre enn å ta frem loddelisse og fjerne loddetinnet som gjør at det dannes kortslutningsbruer. Mulig du kan evt. skjære forsiktig bort loddetinnet med en skalpell men må være forsiktig så man ikke kapper noe. Den er ikke nødvendigvis herpa sålenge du ikke skrur den på med korstlutningene. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Ta eit bilde å send til nokon som kan dette... Registrer deg på www.gbatemp.net og hiv inn ein post på wii hacking forumet der med bilde. Fleir svært flinke loddere der som kan hjelpe deg der som har erfaring med slike reprasjoner. Ville tatt kontakt med "ThecheekyMonkey" som driver nettbutikken http://www.consoleworkshop.co.uk Han har fiksa svært mange "wii'er" og det ville overaske meg stort om han ikkje klarer å fikse det. Han er lokalisert i Storbritania btw... Du kan også høre med EssspeN her på forumet ser ikkje bort i frå at han tar på seg jobben med å fikse han. Endret 18. juni 2007 av jon-t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå