boundishh Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Som emnetittelen sier har jeg mistet Cd'en til min linksys router . Og for to dager siden sluttet det tråløse nettet og funke skikkelig , dette har skjedd et par ganger før og da har jeg bare satt opp routeren på nytt med cd'en. Siden jeg ikke fant cd'en prøvde jeg og konfigurere den via nettleseren (skrive ip i adresse linja) og satt opp alt sånn som det skulle være , men det trådløse nettet ville fortsatt ikke funke. Så jeg gikk inn på linksys sin hjemmeside og prøvde og laste ned Quick install , men det funket heller ikke det kommer bare opp et vindu også står det bare fullført nederst i hjørnet . er det noen her som vet hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ringe Linksys sine kontorer i Norge og be dem sende en ny CD? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Ringe Linksys sine kontorer i Norge og be dem sende en ny CD? 8891795[/snapback] koster ikke det mye da Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Så du kommer inn på routeren, men det trådløse fungerer ikke? Du ser altså ikke nettet i det hele tatt via trådløst? Du har sikkert en reset funksjon i grensesnittet prøv det eller en reset direkte på routeren. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 En reset og manuell oppsett av WLAN med webinterface holder lenge. Oppsett med CD er for husmødre :!: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg "mista" CD'n min med vilje. Gi meg en IP-adresse og bruker/pass finner jeg ut resten selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå