steinh Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei! Brenneren min (48x12x48x LiteOn) brenner cd'er som bare det, men når jeg setter inn en cd som det allerede er noe på blr pc'en bare stående å jobbe uten å komme noen vei... Hva skal jeg gjøre? (jeg har ikke mye greie på sånt) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 steinh: Hadde vert en fordel om du kunne forklart litt bedre, om hvilket os du bruker, brenne programmet osv. Lenke til kommentar
steinh Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 jeg bruker nero (men det skulle vel ikke ha noe å si, siden den fungere utmerket til å brenne med). Jeg kjøre Windows XP. Det fulgte ikke med cd med drivere, og nettsiden til LiteOn (brenner-produsenten) er helt på trynet, så der er det ikke noe hjelp å få. Saken er altså at pc'en fryser seg helt fast hvis jeg putter inn en cd som IKKE er blank... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 jeg bruker nero (men det skulle vel ikke ha noe å si, siden den fungere utmerket til å brenne med). Jeg kjøre Windows XP. Det fulgte ikke med cd med drivere, og nettsiden til LiteOn (brenner-produsenten) er helt på trynet, så der er det ikke noe hjelp å få. Saken er altså at pc'en fryser seg helt fast hvis jeg putter inn en cd som IKKE er blank... Joda det kan ha mye å si, vet at det er mangen som ikke vil svare når du beskriver problemene dine så dårlig? husk vi kan ikke lese tankene dine. Nei til problemet. Det første eg vil spørre om er hvilken versjon av nero har du? Har du den siste firmware til brenneren din. Og hvordan har du kobblet til brenner'en din, slave eller master, hvilken ide kabel bruker du ata66 eller 33? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå