Gå til innhold

Ny bærbar til student

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Sitter å leter etter en bærbar pc jeg kan fortro meg til de kommende tre årene når jeg skal studere. Vil ha en allsidig maskin som kan drive det meste, inkludert spill, uten noe problem. Har igrunnen siktet meg inn på HP Compaq nc8430. Noen som har erfaring med den? Har hørt at HP har rykte på seg for å levere veldig stabile pcer, selv har jeg brukt en HP laptop jeg har lånt fra skolen i et år nå og liker den veldig godt. Er det eventuelt noen andre maskiner i samme klasse jeg burde vurdere?

Har lyst til å installere en gb til med ram, noen som vet hvilken brikke som sitter i fra før?

Mvh. Andreas :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en NC8430 selv nå i omtrent et halvt år, og må si jeg er meget godt fornøyd med den.

Det ser ut ifra det Komplett skriver at det er 1x1GB som står i den de leverer. Jeg monterte selv i en ekstra 1GB-brikke med RAM når jeg fikk den, en meget enkel operasjon.

Om du har flere spesifikke spørsmål om denne notebooken kan jeg prøve å besvare dem. Ellers er det en meget god review her.

Men hadde jeg vært deg tror jeg at jeg ville sett meg om etter en notebook med DX10-kompatibelt skjermkort og det nye intel-brikkesettet.

Lenke til kommentar

Takker for respons.

Hvilken (merke) minnebrikke kjøpte du? Så jeg ikke kjøper en som funker dårlig det det som står i det fra før..

Er ikke ute etter en hardcore spill-maskin, bare en som klarer å drive spill greit. Finnes det noen lignende maskiner med DX10 og det nye intel brikkesettet?

Ser HP kommer med en ny bærbar i løpet av sommeren. Noen som har noe inside info om pris og når den blir sluppet..? :)

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Takker for respons.

Hvilken (merke) minnebrikke kjøpte du? Så jeg ikke kjøper en som funker dårlig det det som står i det fra før..

8897559[/snapback]

Lette fram en ordrebekreftelse i på mail..

"HP 1 GB DDR II-SDRAM-modul (667 MHz) (EM994AA)" er brikken jeg bestilte. Det er altså en HP-brikke med modellnummer EM994AA, om du har lyst til å lete den opp. Det enkleste er vel egentlig å maile butikken du vil bestille fra, og spørre om de kan finne en som passer.

Ang. slippdato på den modellen, er det en tråd om akkurat det her.

HP customer services reports that the 8510p will be IN STOCK and available for shipment July 2nd.
Om dette stemmer, kommer den om ikke så veldig lenge. Den så forøvrig meeeget pen ut.. :dribble:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...