Krankemot Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Går det ann å skru av de nyhetene som plutselig dukket opp øverst? Mitt hode tenker automatisk reklame når jeg ser de =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Enig, jeg er imot alt som gjør at jeg må scrolle mere! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Løsning for de kresne Endret 18. juni 2007 av Thor. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Enig. Jeg trenger ikke lese de siste nyhetene hver eneste gang jeg er inne på diskusjon. Det gjør jeg uansett på begin.no. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Tester med diskusjon.no utseendet. Jeg synes ikke det ser ille ut. Liker muligheten til å se nyhetene der, tror jeg. Bruker ikke diskusjon.no utseendet til vanlig, føler derfor jeg ikke kan danne meg en skikkelig mening. Kan likevel forstå misnøyen til andre. Kanskje det kunne vært mer praktisk å ha dem mellom "Søk i tråd" og "Svar nå". Eller i venstrekolonnen under "Forumkategorier". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Man skjønner da at det tar en god del plass. Akkurat som reklamen på toppen dytter det alt nedover og man får se mindre emner av gangen. Reklamen skjønner jeg, men dette blir litt mye. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg fikk nesten sjokk når jeg så det. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hehe, jeg tenkte "hva i svarte... mer reklame??" - men så så jeg at det var siste nyheter. Liker det jeg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bytt til hardware.no-skin. Jeg skjønte ikke bæret av hva dere snakket om før jeg testa ut diskusjon.no-skinnet ^^ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Man skjønner da at det tar en god del plass. Akkurat som reklamen på toppen dytter det alt nedover og man får se mindre emner av gangen. Vi skal rydde opp litt i marginene så det ikke blir så mye luft mellom navigasjonen og artiklene. Vi skal nok inn med et par slike i andre skins og, men vi vurder om vi skal legge det i venstrekolonnen der det er praktisk mulig. Endret 19. juni 2007 av Ueland Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hehe, jeg tenkte "hva i svarte... mer reklame??" - men så så jeg at det var siste nyheter. Liker det jeg 8893981[/snapback] Hey, akkurat det jeg tenkte og! Reklame! Men så så jeg at det var nyheter/artikler, ikke noe jeg har bruk for. Men gjør ikke noe at er der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg