mandela Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dette savner jeg i prisguiden: Sortering av mp3 spillere etter batteritype Ønsker å finne hvilke flash spillere som bruker utskiftbare batterier (AA/AAA), men det er ikke lett med dagens oversikt i prisguiden. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du kan filtrere batteritype under "avansert søk" (er dette forresten vanskelig å se? Dette er ikke den første forespørselen etter søkemuligheter som ligger under avansert søk), men man kan ikke søke etter både AA og AAA. Kanskje endre dette? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 oj, tusen takk. så ikke avansert søk før nå det har iallefall vært vanskelig å se for meg. har brukt dette søket mange ganger og ergret meg over at jeg må inn på hver enkelt spiller (og deretter "vis alle funsjoner") for å se hva slags batteritype de har. kanskje det hadde vært en idé å flytte batteritype inn i enkelt søk? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Flyttet det til enkelt søk nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg