Thor. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hei. Nå har jeg lett litt på google og finnner ikke akkurat det jeg leter etter. Jeg forsøker å finne et program som enten kjører i bakgrunnen eller i tray og sjekker ftp kontoene mine for nye filer og laster de ned automatisk. Det hadde vært greit med open source. Krav: Støtte for tilkopling av 2 kontoer samtidig Det er det samme om den tar en mappe eller hele ftp en Bør kunne velge forskjellige målmapper. Jeg har prøvd CuteFTP men den ligger ikke i bakgrunnen... Endret 18. juni 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Ingen programmer som dekker kravene? Hva om vi dropper tray da? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hva har du søkt etter? Prøv http://www.google.com/search?q=ftp+sync Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg prøvde mange forskjellige kombinasjoner av søk men ca 90% av resultatene var slike programmer som ligger på sider som www.gratisftpprogrammer.no. De andre resultatene var irrelevante. Men ditt søk hjalp mye. Tror denne vil hjelpe. Spesielt med kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå