Gå til innhold

Når man slanker seg 186 kg!


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har særdeles liten tro på at en mann som til midten av tjueårene sine soleklart har vært intet annet enn en fråtsende slabbedask snur tvert om uten noen form for hjelp.

 

Gastric bypass burde vært vanlig praksis så vi slipper oppsynet til folk i absurde vektklasser. Billigere for helsevesen og stat også; mindre trygd å gi ut, mindre ryggproblemer på sykehusenes regning. yo

 

Jeg hadde heller satt penga mine på en aldri så liten gastric bypass enn viljestyrke. lyl.

8896790[/snapback]

Man er jo avhengig av viljestyrke. Kostholdet forandrer seg ikke over natten. Lite greit å ta en opperasjon for å så se ut som en dass et år senere. Nei, man må ha vilje til å forandre levemåten sin til det bedre.

8904872[/snapback]

 

Kostholdet forblir det samme: Tror du tenker på liposuciton mister, det har som regel en øvre grense på 5kg fett fjernet.

GBP: du gjør tarmene x meter kortere og kroppen tar opp x mindre næringsstoffer/energi fra maten.

 

En slik operasjon gjør nøyaktig det som vi ser fra bilde 1 til 2, dramatisk vekttap og du må på do 20 minutt etter du har spist, lyl.

 

Bra kropp? Alt jeg ser er: En hval, som blir til en punktert saccosekk, som blir til en pudding, som blir til et grøtete emo-bilde tatt i speilet med saklig blits og latterlige vinkler. hewlo

Lenke til kommentar

Fettsugingsklinikker operer som regel ikke folk som veier over 95 kilo, fordi det er vanskelig å få et tilfredsstillende resultat. Han her har nok blitt gastro-operert og fulgt opp med livsstilsendring.

 

soleklart har vært intet annet enn en fråtsende slabbedask

Bullshit. Denne mannen var sykelig overvektig, og det blir man ikke uten at det er noe alvorlig galt med metabolismen. Han trenger slett ikke å ha vært noen slabbedask.

Lenke til kommentar
Fettsugingsklinikker operer som regel ikke folk som veier over 95 kilo, fordi det er vanskelig å få et tilfredsstillende resultat. Han her har nok blitt gastro-operert og fulgt opp med livsstilsendring.

 

soleklart har vært intet annet enn en fråtsende slabbedask

Bullshit: Denne mannen var sykelig overvektig, og det blir man ikke uten at det er noe alvorlig galt med metabolismen. Han trenger slett ikke å ha vært noen slabbedask.

8906525[/snapback]

fixed.

 

Stoffskiftet kan ikke trylle fram kalorier som ikke er der. Klart det har sitt å si, men du må UANSETT ha et veldig høyt inntak av kalorier til å begynne med skal du opprettholde den vekta. Feite folk spiser mye, ofte og usunt - det er ikke til å komme fra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...