Complexity Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har funnet ut at jeg må ha headsett overgang til mobilen min pga headsettet som fulgte med er elendig.. Så, trenger litt hjelp anngående bestilling og slikt http://www.datakits.co.uk/store/35mm-stere...540-p-2042.html Den har jeg tenkt å bestille, Noen som vet om den passer til Samsung D900? vet at det står der men vet ikke helt om jeg kan stole helt på det.. Men: vanskelig å bestille derifra til norge? blir det dyrt? mye porto osv? noen som vet om noen andre sider man kan bestille denne fra som det er billigere å bestille fra? Denne er kansje postet heeelt feil, og beklager for det, men var veldig usikker på hvor jeg skulle poste, siden denne tråden handler mere om bestilling enn mobil.. men skulle kansje postet i Webshop.. jaja, om en snill moderator ser denne, orker du da å flytte den? Håper noen kan hjelpe meg Mvh. Complexity Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ebay er nok beste stedet... "d900 adapter" vil nok gi godt med treff. finn en som sender til norge og oppgir porto Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 ebay er nok beste stedet... "d900 adapter" vil nok gi godt med treff. finn en som sender til norge og oppgir porto 8892431[/snapback] ja får sjekke litt ut der da, men fortsatt skeptisk.. Men har en kompis som bestiller mye fra eBay, må få han til å hjelpe meg da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 En kompis av meg bestiller til meg fra ebay =) Koster 40,- med porto, yppelige saker kan vel se på denne som løst nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå