Xorroh Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nylig fått meg en Nokia N-73 ME og har et problem. Får uansett oppsett ikke spille av mobil-tv fra noen som helst kanal selv om jeg skulle abb. på dem. Real Player starter og det står "Laster" men ingen ting lastes eller kommer opp uansett hvor lenge jeg venter. Bruker programmet "Tjenester" for å se Mobil-tv. Lastet ned samtlige fem oppsett fra netcom men ingen av dem gir meg tilgang til mobil-tv. Noen kloke hoder her Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 har du edge/3g-dekning ? evt. 3gsim ? fikk iallefall tv2 sin til å funke finfint på min w810 med vanlig wap-oppsett fra netcom.no, men det blir vel noe helt annet. Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Full 3G-dekning. Alt annet enn mobil-tv funker, bla. Videotelefoni, e-post, wap, Opera med www-surfing m.m Edit: Får meldingen "Kan ikke koble til server, tidsavbrudd for server" på tv2 mobil-tv. Prøve tvnorge nå. Endret 18. juni 2007 av Xorroh Lenke til kommentar
atLind Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Sjekket at Real Player bruker riktig oppsett? Er ikke alltids den får med seg oppsettene resten av telefonen bruker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå