knutivarr Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har vært borti et program som gjør at man kan mounte virtuelle cd-rom'er i windows. Med dette programmet var det mulig å installere ISO-filer uten å brenne dem først. Noen som kan gi meg eksempler på slike program? Husker nemlig ikke noen navn i farta... :oops: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har vært borti et program som gjør at man kan mounte virtuelle cd-rom'er i windows. Med dette programmet var det mulig å installere ISO-filer uten å brenne dem først. Noen som kan gi meg eksempler på slike program? Husker nemlig ikke noen navn i farta... :oops: Daemon tools, Så kan du bruke Daemon UI hvsi du har Tools..... Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Thanx a bunch! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Min yndling hvis du gidder å kjøpe og har cd/dvdromen på lista, Clone cd sjekk også om du har brenneren for da kan du lage spillbare kopier hvis du er heldig Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Bruk Virtual CD 4. Det er det beste prog jeg har vært borti. kan brukes med iso images fra HD også. Fungerer glimrende på spill :wink: Lenke til kommentar
espinoza Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Norton har et program som heter Norton Viritual Drive.Det er nok dette du tenker på.Jeg har et eks av cd`en Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Brenneprogrammet Nero kan også bli levert med et eget tilleggs prog. der du kan sette inn ISO filer o.l. Det blir automatisk til en virtuel cd-rom drive på pc'en din. for øvrig så heter det programet Nero ImageDrive Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Takk skal dere ha, alle sammen! Det var Daemon Tools jeg tenkte på. Fungerer klanderfritt! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Daemon-Tools en er fin ting ja! Lenke til kommentar
Roony Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har en anbefalning til: IsoBuster, et lite program som kan pakke opp f.eks. ISO og andre filer som om de var f.eks. Zip filer. Du slipper å ha en virituel CD-brenner og programet er på under en MB. Så løp og last ned! Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Har opplevd at ISO Buster lager krøll, dvs. "utpakka" fil var korrupt. Ved direkte brenning av samme fila ble alt derimot stjernebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå