Elgjeger Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Det spretter hele tida opp masse nettsider med MASSE reklame og DRITT på pc'n min... Det heter visst CiD... Hva er dette for noe dritt? En liten tusseladd av en irriterende fyr kommer opp ofte og sier: "Go, ahead, click the button and get three smileys!", så høyt at tromehinnene mine nesten sprekker! Også, skriftlig masse tull; "sjansen til å vinne en playstation 3", "Tur til syden" osv... HATER dette! Blir så sinna!! Hvordan får jeg fjernet dette? 1000 takk for alle svar! Endret 18. juni 2007 av Elgjeger Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Prøv å kjør en runde med antivirus. (Klarer ofte å fjerne en del reklametull) Derretter kjører du en runde med f.eks AdAware el. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Prøv å kjør en runde med antivirus. (Klarer ofte å fjerne en del reklametull) Derretter kjører du en runde med f.eks AdAware el. 8892425[/snapback] ja, skal prøve i morgen! Får håpe at jeg blir kvitt tullet, da! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kunne du sendt et screenshot så vi får de? et bilde forteller mer enn 1000 ord vet du Kjør langversjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Kunne du sendt et screenshot så vi får de? et bilde forteller mer enn 1000 ord vet du Kjør langversjonen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 8892639[/snapback] Vet ikke hvordan jeg tar screenshot... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Prykk på knappen prt scn/sys rq. Klikk start->kjør og skriv mspaint. Du er nå inne i et billedredigerings program. Lim inn bildet (ctrl+v) og lagre det der du vil. Helst i filformatet png. Aldri lagre i bmp. Det tar bare stor plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå