-KING- Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hey! Jeg ser etter en mp3-spiller med video og god lagringsplass (helst 30 GB eller mer). Den må ha god lyd- og videokvalitet. Stor skjerm er også et pluss. Design er også litt viktig. - Video - God lagringsplass (30 GB +) - Bra lydkvalitet - Bra videokvalitet - Stor skjerm (med høy oppløsning?) - Bra batteri Prisen er ikke så viktig, men jeg prøver finne en på under ca. 2500,-. Dere kan gjerne komme med info om mp3-spillere som ikke har kommet ennå også. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
helto Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Høres ut som om at iPod Video 30gb eller 60gb kan være noe for deg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 - Bra lydkvalitet- Bra videokvalitet - Stor skjerm (med høy oppløsning?) - Bra batteri 8890984[/snapback] Høres ut som om at iPod Video 30gb eller 60gb kan være noe for deg... 8891138[/snapback] les kravene før du anbefaler noe video og lydkvalitet sier zen vision m i 30GB under 2500 kr's klassen. spiller de fleste formater uten konvertering. skjermen er dog vanlig 2.5" 320x240 piksler og ikke altfor stor, batteriet er heller ikke suverent. zen vision w er det vel rundt 3000 kr for. er litt mer kresen på formatene enn zen vision m, 30 gb, men større skjerm, 4.3" 480x272 piksler (widescreen med andre ord). compact flash slot. batteri ikke altfor godt her heller tror jeg, det må du nesten google. archos sine 504/604 og snart 505/605 spillere er også over 3000 kr, finnes dog opp i 160GB selv om denne vel koster 4-5000. Lydkvaliteten svikter det på her i huset, pluss er stor skjerm (som vision w), smat tilbehøret (kan brukes til å ta opp fra tv med en egen dock, og finnes kamera til de) beste men med god margin dyreste valget per gigabyte er cowon a2. suveren skjerm, samme størrelse og oppløsning som vision w og archos, men med 16 millioner farge motfor 260000 på skjermen. cowon lydkvalitet kan ikke forbigås og om du har pengene, er det nok det beste valget. google litt på alle de siste alternativene ettersom jeg ikek kan alt om full-pmp spillere, liker de ikke pga størrelse. ipod video er siste du burde velge... du blir avhengig av itunes, dårlig batteri, kresen på videofromat, og dårligst skjerm av alle her med 16 bit 65000 farger. nærmeste kunkurrent, zen vision m, har 18bit 260000 farger. det merker du så absolutt på kvaliteten. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hør på Captain Ødegård. Han vet hva han snakker om. Jeg hadde samme problemet for 1 år siden, trengte en mp3spiller med samme krav som deg. Jeg hold på å kjøpe iPod, men kjøpte Creative Zen Vision:M isteden for og det er jeg glad for nå. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Whatever he says --> Captain Ødegård Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Captein Ødegård, tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive så mye. Jeg har sett på de du har anbefalt, men jeg foretrekker slike multimedia-spillere (Eks. Zen Vision M): _____________ | |XXXXXXXXX| | | |XXXXXXXXX| | | |XXXXXXXXX| | | |XXXXXXXXX| | | |---------------| | | |..................| | | |..................| | | |..................| | | |..................| | | |..................| | -------------------- Fremfor disse (Eks. Zen Vision W, Cowon A2): _______________________________ | ________________________...........| | |XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX|................| | |XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX|................| | |XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX|................| | |XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX|................| | |XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX|................| | |XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX|................| | |--------------------------------|................| |______________________________| Siden mp3-spillere som ligner på den øverste er enklere å holde med bare én hånd. Men problemet er at jeg synes at Zen Vision M har blitt litt for "gammel", og jeg synes også at den er designet litt dårlig. Så vet du om noen multimediespillere i "Zen Vision M-formatet" som har noe spesielt (f.eks. WiFi) sammenlignet med de fleste andre multimediespllerne. Det gjør ikke noe om den ikke har kommet ennå. Takk for alle raske svar! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du har jo Zune, men den har ikke WiFi da. Så må du ha engelsk Windows for og innstalere programmet du trenger for og overføre sanger til den... Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 zune er jo en av de få spillerne som har wifi da dummen. men du kan bare bruke wifi til å overføre en sang fra en zune til en annen zune og deretter kan han/hun spille av sangen 3 ganger før han/hun må bestemme seg for å kjøpe/laste ned sangen. sangen virker ikke etter at du har spilt den av 3 ganger med andre ord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 vel, du har jo iaudio D2. Med veldig god margin best skjerm av alle de der, samme med batteri (52 timer musikk maks på papiret, stememr ganske godt), lydkvaliteten kan heller ikke matches av noen av de nevnte, og den er minst av de der selv om skjermen er like stor som zen vision m. Grunnen til at jeg ikke nevnte den var at maks kapasitet nå er 4GB + 8GB sdhc kort som gir 12GB flash. du kan jo sef ha flere minnekort, men siden du skrev 30GB + så nevnte jeg den som sagt ikke før. uten om de der så er det ikke mange (eller noen) som kan vanke opp med vision m, er ikke altfor mange slike spillere på markedet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 zune er jo en av de få spillerne som har wifi da dummen. men du kan bare bruke wifi til å overføre en sang fra en zune til en annen zune og deretter kan han/hun spille av sangen 3 ganger før han/hun må bestemme seg for å kjøpe/laste ned sangen. sangen virker ikke etter at du har spilt den av 3 ganger med andre ord 8899564[/snapback] Men det er jo ikke ordentelig WiFi da dummen, det er jo så og si verdiløst.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 zune er jo en av de få spillerne som har wifi da dummen. men du kan bare bruke wifi til å overføre en sang fra en zune til en annen zune og deretter kan han/hun spille av sangen 3 ganger før han/hun må bestemme seg for å kjøpe/laste ned sangen. sangen virker ikke etter at du har spilt den av 3 ganger med andre ord 8899564[/snapback] Men det er jo ikke ordentelig WiFi da dummen, det er jo så og si verdiløst.. 8900267[/snapback] nettopp... som om de fant opp hjulet, og brukte det som dasslokk Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 iPod! http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=23506 2690 er ganske god pris for 80GB med plass. Les mer på www.apple.no Håper du finner en spiller som matcher dine behov! Lykke til i jakten! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå