Gå til innhold

Nokia N98 - Diskuter her

Anbefalte innlegg

Fant litt info om et konsept kalt Nokia N98. Bildet er mest sannsynlig photoshop men synes uansett det så spennende ut.

"At Justamp site you can see an idea of Nokia N98 concept. It looks very like the iPhone, it is designed probably in Photoshop involving the pattern of Nokia 8600."

Platform - Symbian S70 3rd edition (!)

Display – 3.5” touchscreen, 16M colors

Graphical accelerator

7.2-megapixel camera with Carl Zeiss lens

5-x optical zoom, 20x digital zoom

VGA-camera for video calls

Built-in GPS-receiver

Bluetooth

Wi-Fi b+g+n

HSDPA support

post-106575-1182192307_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig bare tegninger og ideer, ingenting mer enn som så.. Men hadde absolutt vært spennende :)

Ser frem til Series 60 4th Edition med TS-støtte.. Gleder meg til Nokia sent, men vellyket slenger seg på touchscreen-bølgen..

Lenke til kommentar

Dette liker jeg! Konsepter og idéer :w00t:

Første jeg la merke til er at designet ligner ikke Nokia i det hele tatt, så han som har mekka den sammen, har glemt en del ting der ;)

Og en annen ting er at med 5x optisk zoom, må denne være minst 2,2cm tykk, og når den da i tillegg er omtrent 6 cm bred og 11 cm høy, så blir den veldig stor og tung. Sikkert 180 gram.

Men interessant idé likevel :yes:

Må innrømme at jeg har satt meg bak tegnearket og designet en god del telefoner selv! :D

Håper Nokia kommer med en ultra-high-end i 2008 som slår ut alt. Da skal jeg uansett kjøpe den, om jeg så må ut med 7 000 kr :cool:

Lenke til kommentar

Noe som N95?

Blir gøy å se hva mobilverdenen finner på for å pushe mobil markedet enda lenger frem nå som kamera konseptet nærmer seg toppen.

GPS er jo en mulighet, men der er vel utviklingen ferdig og kun perfeksjonering igjen, som i 6110 Navigator.

Uansett, får vi vel se om et års tid!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...