Poor Leno Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg leste et sted at det i en stat i USA var ulovlig å jakte på hval. Dette var jo selvsagt en stat uten noen form for kystlinje... Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Noen Bevis for at lovene er sanne, og gjelder? Greit..mange amerikanere er spesielle, men å skulle følge disse lovene er jo bare helt absurd.. 8898687[/snapback] har ikke noe sikkelig bevis en kan nokk ta noen av disse lovene med en klype salt, men mange er nok sanne. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm..ble litt usikker på disse lovene jeg. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm..ble litt usikker på disse lovene jeg. 8899368[/snapback] er det så farlig hvis de ikke er sanne da bare en får dagens latter :!: Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hehe..de var morsomme ja Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Skjekk ut de Norske dumme lovene: Crazy Norway laws If your vehicle stalls and you leave it on the side of the road, you must mark the vehicle with a red, reflecting triangle. A fee is levied on each purchaser of any plastic bottle which is returned upon return of the bottle. Eeeh, rar lov? Eller ja egentlig. Men da slipper vi alle flaskene osv som blir liggene i søpla Beverages containing more than 4. Fant forklaring: Why does this law exist?In the early 1900s, many workers were drunk on election days, greatly swerving their judgement. To ensure citizens keeping a clear mind when voting for public officials, this law was passed. Licenses must be bought in order to own television sets, and even VCRs. NRK! AAAAH§!§§ You may not spay your female dog or cat. Da jeg skjekket våre naboland så fant jeg denne rare svenske loven som egentlig også finnes i norske lover: While prostitution is legal, it is illegal to use the services of a prostitute. Endret 19. juni 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 You may not spay your female dog or cat.? hva betyr dette Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Spay = Kastrere / Sterilisere "Beverages containing more than 4." 4 hva da? Hva er det jeg ikke skjønner her? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hehe.. mye morsomt her.. Minner meg om den digre medfølgende "warning"-boka til Jump King trampolinen vår. Warningene gjelder teltet som festes over trampolinen og selve trampolinen: -Det kan medføre fare for trampolineduk og telt å tenne bål inne i teltet. -Hvis man skjærer hull i teltet kan det komme inn vann når det regner. -Det er farlig å hoppe oppå barn på trampolinen. Det var flere også. Mange flere! Det er nok noe med det at de er redd for å bli saksøkt. Hvor ofte sier vel ikke enkelte afroamerikanere: I`ll sue you! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Spay = Kastrere / Sterilisere "Beverages containing more than 4." 4 hva da? Hva er det jeg ikke skjønner her? 8901356[/snapback] Ehh.. så da vi kastrerte katta vår.. (hunkatt, heter Elze) så brøt vi loven? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ehh.. så da vi kastrerte katta vår.. (hunkatt, heter Elze) så brøt vi loven? 8902637[/snapback] Tipper det skal være spray. I tillegg tror jeg de fleste av de andre lovene er etterslep fra gamledager og/eller et enkelt tilfelle det ikke var noe forbud mot så de lagde en hastelov som ikke har blitt fjernet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 You may not spay your female dog or cat.?hva betyr dette 8901188[/snapback] Tenk deg om. Spy, og spionere. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 You may not spay your female dog or cat.?hva betyr dette 8901188[/snapback] Tenk deg om. Spy, og spionere. 8903482[/snapback] Spy og spionere. Ja, ser relasjonene her. Jeg spydde også en del da jeg så inn i jentegarderoben å la merke til gymlæreren. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Sånn for å oppklare litt: " Inntil nylig har det ikke vært tillatt å kastrere katt i Norge, bortsett fra unntak for veterinærmedisinske og særlige bruksmessige grunner." Link Og "Det var ulovlig å kastrere katter helt fram til 1993" (fra denne tråden) Endret 20. juni 2007 av raid2 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 You may not spay your female dog or cat.?hva betyr dette 8901188[/snapback] Tenk deg om. Spy, og spionere. 8903482[/snapback] Hvis jeg ikke husker feil har de to ord for kastere spay og neuter, det ene er for han kjønn og det andre for hun kjønn, så jeg antar det betyr at du ikke kan bruke metoden for han kjønn på hunkjønn. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Mesteparten av disse "lovene" fra USA er bare bull. Sikkert bare noen rykter som har gått om en lov, også har den blitt litt forskrudd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå