macmaster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei Noen som vet om denne kombinasjonen passer...? Tenker da først og fremst på evt. konflikter på hovedkort. Skal bruke et 8600GT-kort på samme hovedkort. mh macmaster Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei Noen som vet om denne kombinasjonen passer...? Tenker da først og fremst på evt. konflikter på hovedkort. Skal bruke et 8600GT-kort på samme hovedkort. mh macmaster 8890927[/snapback] Får håpe ikke. Jeg får mitt P5K Deluxe og 120 Extreme neste uke, og går det ikke bra med montering blir jeg sint ! Ser dog ingen grunn til at det ikke skal passe. Lenke til kommentar
Frikken Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ifølge Thermalrights Motherboard Compatibility List så passer Ultra 120 Extreme på P5K Deluxe, så det skal nok gå bra. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Joda den passa fint. Monterte i går og kjører nå på 3,2Ghz @ 22 grader idle. stille som en mus også! Storfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå