bjaa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 f.aen, jeg satt og var inne på #hw.no og så ble jeg kicka for det de sa at jeg var klone av calcis og boy here! De kan ikke si det bare fordi vi har samme ip, han hadde pcen hos meg og han gikk inn på #hw.no! Det er ikke noen grunn til å banne meg fordi han har pcen med til meg!!!! Faen nå er jeg forbanna!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vell det var Kebab som satt den til 15min. Og ikke kom og si at det ikke var du som kom inn og var clon. Kan godt være 2forskjellige maskiner ,men vi har en slik regel.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 hva er regelen da? Jeg brukte bare en maskin jeg. Vi deler adsl via router, når kommer jeg inn igjen a? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hva er regelen da? Ingen clones kanskje? når kommer jeg inn igjen a? Tja, et kvarters ban, om et kvarter ville neppe være en dårlig antakelse. Det lønner seg å lese innlegget over før man svarer Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg klona ikke, det var bare jeg og calcis som var inne på mirc fra samme adsl, for han hadde pcen hos meg...Men nå er alt bra igjen, men jeg syntes at der er høll i hue og banne folk pga at de har samme ip... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du er inne igjen nå. var virkelig dette noe å mase om da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 jeg viste ikke hvor lenge jeg var banna og jeg kom ikke inn etter 15 min så jeg prøvde å restarte routeren, nå virker alt fint :-) Forresten, calcis prøvde å byttte nick til boy, ett ellerannet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 f.aen, jeg satt og var inne på #hw.no og så ble jeg kicka for det de sa at jeg var klone av calcis og boy here! De kan ikke si det bare fordi vi har samme ip, han hadde pcen hos meg og han gikk inn på #hw.no! Det er ikke noen grunn til å banne meg fordi han har pcen med til meg!!!! skitt nå er jeg forbanna!! stor vits i å klage her ... PS: bannen er borte .. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Så nå eg får besøk av han eg er onkel til kan han ikke gå inn på hw.no når han går via min pc? Har eg forstått det riktig, eller? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Alltså, når du er på nett, har du bare 1 ip, når du deler nett via en router, er alle bak samme ip-adresse. Om dere er på samme nettverk, kan dere i visse tilfeller bli bannet i kortere og lengre perioder. #hw.no har sikkert en regel mot clones, uansett meningen med de. Det må du tåle, selv om det er mer og mer vanlig med fler enn 1 datamaskin pr ip-adresse idag. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 SVARTE!! jajja eg får bare gjer det slik at nabon ikkje får vite om kanalen når vi får adsl.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Kloner er tillat til en viss grad, men det er avhengig av hva man benytter klonen til. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 SVARTE!! jajja eg får bare gjer det slik at nabon ikkje får vite om kanalen når vi får adsl.. Bare å sette +m elns i X det. hvis du er registrert i X that is... da får du [email protected] elns som host... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Bare å sette +m elns i X det. hvis du er registrert i X that is... da får du [email protected] elns som host... /mode <nick> +x Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Kanskje ledelsen skal kicke alle som har *@users.undernet.org? Er jo clonehost da Lenke til kommentar
Blod Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Kanskje ledelsen skal kicke alle som har *@users.undernet.org? Er jo clonehost da da blir det mange av "ledelsen" som blir kicka.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå