McBallerBuck Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg skjønte ikke helt denne "ordreoverstikten". Kan noen forklare meg ca hvor lang tid det vil ta til pakken min er i posten? Bor i bergen btw. Takker for svar (Trykk vedlegg for printscreen bilde ) hw.no.bmp Endret 18. juni 2007 av McBallerBuck Lenke til kommentar
teledud Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Den teksten bare bekrefter at varene du ønsket var inne på lageret. Hvis varelageret var tomt i det du gjennomførte bestillingen, så ville du sett det med en gang om det ville ta lang tid før varene kom inn til dem. Da kunne du som kunde f.eks valg andre produkter som var inne på lager, evt ventet på restordren, som da kom når varne hadde kommet inn til deres lager Vanligvis bruker de ca 1 dag på å sende ut varer, og da er det kun postgang som avgjør. Sendes pakken som oppkrav, har den vanligvis ikke høy prioritet i levering. Det kan ta mellom 2-5 dager avhengig av postmengde som posten har i tidsrommet. Bedrifter har gjerne avtale om bedriftspakke. Da kan man også få "bedriftspakke over natt".. Men Posten vet å ta seg betalt for slikt :-P "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå