South_Bridge Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har i dag et Ixus430 med et 840mAh(NB-1LH) standard batteri(det som fulgte med). Lurer på om jeg må ha nytt siden det jeg har nå ikke varer så lenge. Kunne jeg da ha kjøpt DETTE, prisen er vannvittige 99,00DKK så det er jo ingenting. Hvis jeg har forstått det riktig så er dette et 1300mAh batteri og jeg antar da at det vil da vare lengre? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 1300 mah er ikke nødvendigvis 1300 mah, ettersom forskjellige produsenter kan bruke litt forskjellige måter å måle mah på. Spesielt de billigste produsentene jukser litt her. Men for 99 kroner, kan du ikke gjøre mye galt. Batteriet har tross alt et "sikkerhetskretsløp" som sikrer at batteriet ikke begynner å brenne, så det kan ikke skade å prøve det. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Det vil ivertfall vare lengere enn det du har nå, men hvor lengere det vil vare er det litt vansklig å fastslå. - Vis det ikke er noen kloke hoder her inne som hvet det..? edit:ah, noen var før meg edit2: Anbefaler Denne sida. Sempron Endret 18. juni 2007 av Sempron Lenke til kommentar
pr0tec Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det vil ivertfall vare lengere enn det du har nå, men hvor lengere det vil vare er det litt vansklig å fastslå. - Vis det ikke er noen kloke hoder her inne som hvet det..? edit:ah, noen var før meg edit2: Anbefaler Denne sida. Sempron 8891149[/snapback] Så slenger du inn "vipkunde" så får du UTROLIGE 5% avslag på den lave prisen.. "Vi kan gi deg 5% rabatt på dette produktet, bruk denne rabattkoden: vipkunde" Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har handlet to batteri fra den butikken der. Begge var bedre enn orginalen. Så løp og kjøp! ( ene er til Ixus 500, som er det samme som 430! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå