Lureren Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei, sliter med et problem som har plagd meg ganske mye. Problemet er at pcen ikke greier å finne eksterne lagrings medièer som f.eks eksterne harddisker, MP3 spillere og min mobil tlf. Dette begynner å gå meg på nervene, siden jeg ikke får lagret filmer og musikk på de forskjellige tingene. PCen legger merket til at noe har blitt plugget i ( det kommer sånne "plug-and-play" lyder hvis du kan kalle de for det ) men jeg finner aldri ut av hvor de er blir av. Finner f.eks ikke min eksterne harddisk i "Min Datamaskin" og sånt. Kan det være noe gale med USB driveren? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Prøv å koble til en ekstern hd og gå inn på diskbehandling, hvis du ser den der regner jeg med at du har kolisjon med stasjonsbokstav. Hvis du ikke ser den der så kan du prøve å installere usb driveren på nytt. Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Prøv å koble til en ekstern hd og gå inn på diskbehandling, hvis du ser den der regner jeg med at du har kolisjon med stasjonsbokstav. Hvis du ikke ser den der så kan du prøve å installere usb driveren på nytt. 8894286[/snapback] Har gjort det. Jeg finner den eksterne harddisken i diskbehandling, men får den ikke fram på "min datamaskin" og får heller ikke komt inn på den. På andre ting (som mp3 spiller/mobil) hører jeg bare at den har blir koblet til, men finner ikke de heller. Hvor finner jeg USB drivere da? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har den stasjonbokstav lik en annen stasjon så må du høyreklikke og endre denne.. Hvis den har en unik så kan du skrive inn " C:\ " Der du bytter C med stasjonsbokstaven til hdd. Du skriver det i adresselinja endten i min datamaskin eller internett... Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er dette med usb portene som er innebygd i hovedkortet? Hvis kan du sette på en usb brakett som kan kobles på HK? hadde et problem tidligere med usb på socket A da koblet jeg til en ekstra brakett og vips det virket. Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Er dette med usb portene som er innebygd i hovedkortet?Hvis kan du sette på en usb brakett som kan kobles på HK? hadde et problem tidligere med usb på socket A da koblet jeg til en ekstra brakett og vips det virket. 8896461[/snapback] Gjelder alle usb-portene jeg har på pcen. De som "fulgte" med kabinettet og de fra hovedkortet. Har P5W-DH Deluxe hovedkort (tror den heter det:P) Men jeg tar og reformaterer pcen til helgen. Så vi får se om det blir fikset da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå