RamGuy Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei, Jeg har nettopp anskaffet meg "The Sims 2 Special DVD Edition" pluss samtlige tillegges- og stæsj pakker tilgjengelig idag.. Det jeg lurer litt på. Er hvilken CD jeg skal spille med? Jeg har aldri spilt The Sims eller The Sims 2, med flere enn 1tileggs pakke før. Det er vell mulig å spille spillet, og få alt fra alle tilleggspakkene og stæsj pakkene tilgjengelig? Det var vell kanskje litt dårlig forklart og formulert, men håper noen forstår meg Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei, Jeg har nettopp anskaffet meg "The Sims 2 Special DVD Edition" pluss samtlige tillegges- og stæsj pakker tilgjengelig idag.. Det jeg lurer litt på. Er hvilken CD jeg skal spille med? Jeg har aldri spilt The Sims eller The Sims 2, med flere enn 1tileggs pakke før. Det er vell mulig å spille spillet, og få alt fra alle tilleggspakkene og stæsj pakkene tilgjengelig? Det var vell kanskje litt dårlig forklart og formulert, men håper noen forstår meg 8890596[/snapback] tja... den siste tillegspakken du instalerte (ikke de extra greiene) fks årstider eller no Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Takker.. Det funket Kan hvert fall legge til utsteder (night life), høyskoler (livets skole) osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå