Francesca_ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei, hvordan i all verden får jeg vist albumgrafikk på den ovennevnte spilleren? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Albumgrafikken lastes ned til tag. Veit ikkje korleis du gjer dette, men Media Monkey har iallefall mulighet til å lagre bilde til tag. Iallefall det eg har forstått går, veit ikkje om andre muligheter. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Har brukt Mediamonkey og lagret til tag. Ser på filene at det er bilde på dem når jeg drar over til zenen, men kommer ikke opp på skjermen. Er det noe jeg må stille inn? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har brukt Mediamonkey og lagret til tag. Ser på filene at det er bilde på dem når jeg drar over til zenen, men kommer ikke opp på skjermen. Er det noe jeg må stille inn? 8892074[/snapback] Jeg har en Creative Zen Vision:M, og jeg bruker WMP11. Da får jeg også albumbildene når jeg flytter sanger over på spilleren (hvis jeg har bildene i biblioteket i WMP11). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå