Mowgli Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Noen som vet om et passe avansertprogram til videoredigering. Har prøvd pinnacle, Vegas Video 3.0 og adobe premier. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Kanskje ikke så veldig avansert med mye funksjoner akuratt......... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hvis du forteller hva problemet ditt er med de du har prøvd, så blir det kanskje enklere å hjelpe deg... (Pinnacle fungerte helt glimrende i mitt tilfelle) Lenke til kommentar
samson Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Eg skjønar godt kva du meiner. Har sjølv brukt ein del Premiere, som eigentleg har brukbart med muligheter (Har laga flotte lys-sverd scenar med det og Photoshop og masse bluescreen-tull) men eg saknar ein del animasjons-muligheter. (til tekst og slikt) Ellers bruker eg 3ds Max. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Flame eller Edit 6. :-? Men de er kanskjer litt for dyre og avanserte. Final Cut Pro. Ulempen er at det bare kommer til Mac. Lenke til kommentar
marken Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Adobe Premiere kombinert med Adobe After Effects. Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Pinnacle Edition er et veldig bra alternativ for redigering. Her har du mange muligheter for animering og mange effekter. Programmet er enkelt og koster alt for lite i forhold til hva du får. Se www.videoutstyr.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå