Sjel Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kjøpte meg en Samsung Mp3 spiller. Den kan kun spille av SVI filer, noen som vet hvordan jeg kan konvertere Divx, AVI osv til SVI? Link please. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Med programvara som fulgte med spelaren. SVI er eit kontainerformat laga av Samsung, so deira eige program bør kunne gjere det. Om du ikkje har det, gå inn på Samsung.com, sjå på sida til spelaren din, og sjå om det er nokon nedlastingar for det. Eg fann noko som heiter Samsung Media Studio, men eg veit ikkje om dette er det rette. Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Eg tok og lasta det ned. Og fann ut at for å kunne overføra(muligens konvertera) måtte fila som eg lasta over være i AVI-format. Har framleis ikkje fått noko resultat, ettersom det har tatt 20 min for å få over 30% av fila. Er det ingen program der ute som gjer at ein kan konvertera ei kva for helst fil til SVI? Edit: Not supported. Og den konverterte heller ikkje. Endret 18. juni 2007 av Sjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå