ScadamiCa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har tenkt å fixe litt på Pc`n. Viftene, har tenkt å kjøpe http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SBRHBUK2 til å styre viftene. Sidedør med vindu, 2 kald katoder med kontrollbox, rundekabler...... og noe dilldall til.... Dette kommer på Ca. 1700kr. Men er det egentlig verdt det? for å få en digg pc? Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det er det garantert delte meninger om, men hadde jeg hatt penger slik at jeg kunne bruke det på slikt så hadde jeg nok gjort det, men det er litt smak og behag. Hva mener du det er verdt å legge i pc'en for at den skal se kul og lite orginal ut?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det er 1700 bortkasta penger mener jeg, bruk heller pengene på et lian lie kabinett, de er fine og bra Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hmm... kjøp deg et vahoppenChill. eller ak det kalles! Nei da... hehe.... men fra spøk til gunnera... Lag deg en viftekontroll selv.. Blir kansje ikke like "bra", men du har ivertfall gjort det selv... ______________________ Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg handlet for 1500,- fra Microplex.no i desember. Da kjøpte jeg den rheobusen du siktet til, en del vifter, noen kald katode, en tt volcano 9 cool mod o.l . Det syns jeg ikke var bortkastetede penger, og det ble en hel del phetere + at viftene hjelper noe sinnsykt på cpu temp. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg handlet for 1500,- fra Microplex.no i desember. Da kjøpte jeg den rheobusen du siktet til, en del vifter, noen kald katode, en tt volcano 9 cool mod o.l . Det syns jeg ikke var bortkastetede penger, og det ble en hel del phetere + at viftene hjelper noe sinnsykt på cpu temp.' et par vifter?? 80mm??? Hmpf.... jeg hadde 2 80mm før, så fikk jeg tak i ei 120mm og der mista jeg 4C og 10 DB eller noe!!!!! SÅ KJØP HELLER " 120mm eller noe! =) Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hva merke?? kan du si meg det?? så vet jeg hva jeg skal kjøpe... =) takk .. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg kjøpte 3x blå LED sunbeam 80x80mm, 1 titan 120 36 db, 1 delta 56db elle noe sånt 80mm Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hva merke?? kan du si meg det??så vet jeg hva jeg skal kjøpe... =) takk .. øøøh... *ser inne i data...* Hmmm.. stod ikke der.. Men den er Enermax av merke.... Så du finner vell på Komplett.no eller noe.... tukke de har 120,mm typen nå da... Det er son "Justerbar" Ting på den åsså! Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 emm.. det hadde ikke vært en ide å se på 3dfxcool.no sin billige 3.5 tommers rheobus??? MYYYE BILLIGERE Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 emm.. det hadde ikke vært en ide å se på 3dfxcool.no sin billige 3.5 tommers rheobus??? MYYYE BILLIGERE og MYYYYE svakere!! [og styggere] Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ang, merker på viftene, så vil jeg anbefale deg Papst. Titan sine nye Aluvifter har jeg fått inntrykk av at de er bra...de ser skikkelig digg ut ivertfall. SunBeam reheobus'en er nok bra...men har du tid og kunnskaper, så ville jeg heller laget meg en rheobus! Men Titan Alu.vifter, SunBeam rheobus, og kalde katorder. det gjør seg godt... løp og kjøp! Jeg vill kjøpt det (men jeg holder på å lage rheobus nå, så den ville jeg ikke kjøpt). Go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå